Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Marita Nilssen

[#58833] slektsbok for Meløy og Rødøy

Recommended Posts

Gjest Marita Nilssen

er det kommet ut noen slektsbok el.l for Meløy/ Rødøy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ellef Ellefsen

Hei. Se DIS-Norges Genealogiske ressurser: [url="http://www.disnorge.no/genress/index.php?todo=visKategori&kid=103531>Lenke. og LenkeJeg vet ikke om alle bøker er fanget opp av dette ovenfornevnte nettstedet, som stadig er i utvikling. Ofte finner man svaret ved å gå inn på hjemmesiden til den enkelte kommune. Endel kommuner har meget gode hjemmesider, mens andre - -.Lenker en side, hvorfra du kan gå videre til alle landets kommuner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marita Nilssen

takk Ellef, glemte helt av DNG ressurser...sorry

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trond Aakvik

Deler av 'Gård og grend i Meløy' finner du påhttp://www.aagskardet.com/Der finnes også tidsskriftet 'Lokalhistorisk Nytt' for Rødøy. Se under 'Lokale skrifter'.Mvh Trond Aakvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Bygdeboka for Meløy er 'skral', det er lite informasjon å henta om folk iallfall. Kanskje bygdehistorien er betre, den såg eg ikkje på.Elles er me fleire her inne som har slekta si frå Meløy/Rødøy, så det er berre til å spørja :-))Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marita Nilssen

Takk til dere alle.Marianne jeg legger ut en etterlysning, men ikke her. Starter heller en ny debatt så overskriften passer bedre.mvh Marita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Sjåvik

Jeg har en database som dekker en god del av folk i Rødøy før 1910, samt en del fra Meløy. Dersom du sender meg mail--sjavik(at)u.washington.edu--skal jeg se etter om jeg har noe av det du er ute etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.