Gå til innhold
Arkivverket

[#58833] slektsbok for Meløy og Rødøy


Gjest Marita Nilssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellef Ellefsen

Hei. Se DIS-Norges Genealogiske ressurser: [url="http://www.disnorge.no/genress/index.php?todo=visKategori&kid=103531>Lenke. og LenkeJeg vet ikke om alle bøker er fanget opp av dette ovenfornevnte nettstedet, som stadig er i utvikling. Ofte finner man svaret ved å gå inn på hjemmesiden til den enkelte kommune. Endel kommuner har meget gode hjemmesider, mens andre - -.Lenker en side, hvorfra du kan gå videre til alle landets kommuner:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Bygdeboka for Meløy er 'skral', det er lite informasjon å henta om folk iallfall. Kanskje bygdehistorien er betre, den såg eg ikkje på.Elles er me fleire her inne som har slekta si frå Meløy/Rødøy, så det er berre til å spørja :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Takk til dere alle.Marianne jeg legger ut en etterlysning, men ikke her. Starter heller en ny debatt så overskriften passer bedre.mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sjåvik

Jeg har en database som dekker en god del av folk i Rødøy før 1910, samt en del fra Meløy. Dersom du sender meg mail--sjavik(at)u.washington.edu--skal jeg se etter om jeg har noe av det du er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.