Gå til innhold
Arkivverket

[#58847] Tema i korgen min, borte vekk?


Gjest Kjell-Arne Mellum
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell-Arne Mellum

Korgen min består nå bare av 4 tema, men jeg hadde da en del flere før.Har prøvd med andre endinger på mail adressen, den samme som jeg bruker nå, men de blir ikke gjenkjent.Hva har skjedd? Er det noen hjelp å få?MvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Når jeg skrev et innlegg i et tema som jeg opprettet for lenge siden, fikk jeg melding sendt til denne mail adressen som jeg bruker nå. (Og som jeg mener jeg alltid har brukt her)Det sto der at jeg hadde fått en ny melding i et tema som jeg hadde opprettet. Og det stemmer jo, men hvorfor er alle de gamle temaene mine (+ de jeg har lagret som andre har opprettet) slettet fra korgen min?Mine egne tema klarer jeg lett å finne tilbake til, men det er ikke så enkelt å finne de jeg lagret av andre sine tema.MvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Alle temaene jeg tidligere har lagret i korga mi er der fremdeles, men jeg klarer ikke å legge inn nye (bortsett fra når jeg skriver innlegg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Kjell Arne: du har brukt to forskjellige epostadresser; ein norsk, den andre amerikansk.Oddbjørn: Eg har testa funksjonaliteten, den fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg går ut frå at det som har skjedd er at du ikkje var pålogga. Er det ikkje det får du ikkje leggja noko i korga, rett og slett fordi systemet ikkje då kan vita kven du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.