Gå til innhold
Arkivverket

[#58852] Ole Pedersen Brendefør & Anna Rasmusdt. Sæten


Gjest Yvonne T. Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Yvonne T. Eide

Trenger hjelp ang. denne familien:OLE PEDERSEN BRENDEFØR Født r.1792 Brendefør i Nordfjord. Død 21.12.1848 Bergen, begravd 28.12.1848 Bergen Gift KK Bergen 23.07.1815 med ANNA RASMUSDT. SÆTEN. Nevnt “musqveter” ved vielsen. Siden som daglønner og bordarbeidsmann.ANNA RASMUSDT. SÆTEN Født Død Gift KK Bergen 23.07.1815 med OLE PEDERSEN BRENDEFØR. BARN: A. Rasmus Carl Martinus Olsen 1815- B. Gjertrud Olsen 1818- C. Pernille Olsen 1820- D. Olave Olsen 1822- E. Anna Karine Olsen 1824- F. Elen Marie Olsen 1830- G. Peder Olai Olsen 1832- H. Anna Martine Olsen 1833-1. Hadde de flere barn? Ved søk fikk jeg ikke opp alle resultatsider, så jeg vet dermed ikke om flere av de døpte barna hadde disse som foreldre. 2. Anna: Hvor er Sæten? Født/ død 3. Skifter?Jeg setter stor pris på all informasjon som måtte dukke opp ang. denne familien, da jeg selv har 'kjørt meg helt fast'. Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Disse 2 kommer fra Horningdal og hvis du sender en epost til meg, skal jeg sende deg det som står i BB for Horningdal om fam. i Bergen, jeg selv stammer også fra disse 2. r48bergesen@yahoo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.