Gå til innhold
Arkivverket

[#58872] Bastian Aslaks (Håtuft)f1855 frå Holsenøy Bergen


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Torleif Odland

Opplysninger fra Bygdeboken for Meland bindII.Baste (Bastian) Aslaksen fødd 1856 var sønn av Aslak Bastesson f.kr. 1821 på Nepstad i Lindås, d. 1904 på Håtuft, gift 1847 med Kari Larsdatter f. 1824 på Håtuft. Hennes foreldre var Lars Jakobsen f. 1797 på Håtuft, og Torbjørg Knudsdatter f.kr. 1792 på Høvik i Eksingedalen, død i 1883 på Håtuft. Jeg anntar at slekten videre bakover for Aslak Bastesson, er å finne i Bygdeboken for Lindås.Mvh. Torleif Odland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Til orientering, så har jeg hele slektslinjen til Torbjørg Knudsdatter fra Høvig i Eksingedalen, om det skulle være av interesse.Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** dette forumet funkar heilt fantastik - du verden så mykje grubling ein sparer her * takk til Anne og Torleif * Hånes? krsands ? - vil gjerne ha det du har om Torbjørg - min email er *** eidskard#frisurf.no *** og trenger dykk noe fra indre Agder og Vest Telemark - stiller eg gjerne opp. *** kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.