Gå til innhold
Arkivverket

[#58893] Karoline Wilhelmine Olufsdatter f 1875 Meløy - til Vikna


Gjest Jorunn Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Johansen

Karoline Wilhelmine Olufsdatter født 07.03.1875 døpt i Meløy 20.06.1875. Foreldre Oluf Gulbrandsen og Maren Jakobsdatter, Bolgen. Ved FT 1900 bor Karoline i Rørvik, jobber som Tjenestepige på privathotel, og bor hos eieren av hotellet, Karen Margrete Anzjøn. Er det noen som vet hvor det ble av Karoline etter dette? Jeg har selv prøvd å lete i kirkebøker for Vikna uten å finne spor etter henne. Mvh Jorunn Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Her skal du sjå noko interessant, nr 39: LenkeUekte Otelia Amanda, fødd 17/7-1902 i Meløy. Far ungkar og matros Otelius Sivertsen, Bolgen, fødd i 1875 og mor pige, tjener Karolina Olufsen, Furø, fødd i 1875.Kan dette vera di Karoline som har flytte nordover att?Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Johansen

Takk til deg Marianne! Dette er trolig min Karoline. Nå vet jeg ihvertfall hvor jeg skal lete videre. Mvh Jorunn Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.