Gå til innhold
Arkivverket

[#58911] Berg S. Bendikson f ca 1887 Haugalandet, Rogaland. Bosted : Los Angeles


Gjest Trygve Strømø
 Del

Recommended Posts

Gjest Trygve Strømø

Berg S Bendikson var gift med Agnes Amalia Olsen f. 28/6 1886, Skrova, Vågan,Nordland. Jeg har funnet Berg S Bendikson, ektefelle og barn: 1930 United States Federal Census, Los Angeles, California. Er det noen som kjenner til hvor på Haugalandet Berg S Bendikson kommer fra og hans etterkommere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Berg S. Bendiksen er født 12.1.1887 i Norge og døde 26.4.1966 i Los Angeles. Hvor han kommer fra har jeg ikke funnet enda. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Trygve Strømø

Det har tatt sin tid. Jeg har funnet ut at Berg og Agnes har to barn som er født i Haugesund : Elly Odlaug f. 4. okt. 1919 og Bjarne Johan f. 25. aug. 1923. Deres far heter Bergithon Sigvard Rask Bendiksen fra Gimsøy i Vågan, se:Permanent sidelenke: Lenke Han bli benevnt som: skibstømmermand til sjøs ved barna sin fødsel i Haugesund. MVH Trygve Strømø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Strømø

Finner 3 barn på Ancestry.com : Bjarne Johan kalt John Bendikson i USA f. 10/7-1922 i Haugesund(feil sist)og døde 29/9-1973, Arne B Bendikson f. 9/10-1924 Los A og søsteren Elly Odlaug f. 15/2-1919(feil sist) i Haugesund, kalt Elly O. Bendikson I USA. Elly skal ha to barn. Kan noen hjelpe å finne henne, giftemål og barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.