Gå til innhold
Arkivverket

[#58922] Svenske aner


Gjest Mona Moum
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Moum

Jeg slliter med å finne sammenhengen mellom Egelbrekt Steinarsson (Stenarsson) f 19 sep 1724 og Anders Eglelbrektsson f 12 jun 1752. Jeg har funnet en søster Ingeborg født 8mars 1751. Hun står oppført med mir Anna Brit Olsdatter. Men jeg kan ikke finne Anders- som jeg skal stamme fra. Det er mulig at Anna Brit dør tidlig for Engelbrektstår oppført med en hel haug unger, men med annen kone. Ikke vet jeg om Anna B og Engelb var gift heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Jeg tror at opplysninger om i hvilket område i Sverige disse personene fantes, gjør det enklere å hjelpe deg.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Her er Englebrekt fødtsel men han dør trolig som liten, for de får en til med det navnet.Skee F1 1724-09-19 ENGELBREKT Stenar Nilsson Anfri Christensd TrejeSkee F1 1729-04-02 ENGELBREKT Stenar Nilsson Anfri Christensd Treje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.