Gå til innhold
Arkivverket

[#58925] Henrik Wilhelm Westly, tollbetjent i Trondheim - kona Elen Margrethe Winther!


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Dette tema har utgangspunkt i tema #58903, som etter nye funn har fått ein noko ''missynande'' titel.Henrik Wilhelm Johanson Westly og Elen Margrethe Pedersdotter Winther gifte seg i Trondheim 10.4.1823, og 7.11.1825 fekk dei dotteri Johanna Rebecca (Lenke)Johanna Rebecca Westly gifte seg i Vor Frue i Trondheim 30.7.1857 med skreddarmeister Jens (Olsen) Winjum, fødd i Bergen 3.3.1827. Eg har so langt funne to born etter dette paret:* Henriette Wilhelmine Winjum, døypt i Kvernes 23.6.1863 (finn berre på FamilySearch!)* Johanna Jørgine Winjum, fødd i Bergen 24.7.1865.Dei er ikkje i Bergen ved FT1865.Kanskje er det nokon som har jobba med denne Westly- eller Winther-ætti og som kan kasta meir ljos over denne ættegreini?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Finner Henriette døpt i KristiansundKildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kristiansund, Ministerialbok nr. 572A09 (1855-1865), Fødte og døpte 1863, side 137.Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sandblost

Det var en Jørgen Prahl Westly som døde i Stavanger 33 år gammel og ble begravet fra Domkirken 4. desember 1769. Etter FS hadde han barna: Lars (1763), Rebecca (1765), Johan (1766), Knud (1767) og Andreas Smith (1769).Sønnen Lars kom til sin farbror Knud Westly som var Nes Verks proviantforvalter i Tvedestrand. Han ble i allefall konfirmert i Holt 15 år gammel i 1779.Sønnen Johan kan jo være far til Henrik Wilhelm i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

En liten opplysning på siden sakset fra 'TOLLER GJENNOM 300 ÅR 1563 - 1886' av Osv. Melbye:Westly, Henrik Wilhelm König, født 13. nov. 1795. Kontorbetjent. Konstituert undertollbetjent i Bergen 19. juli 1820, undertollbetjent i Trondhjem 26. jan. 1821. Død på reise Bergen-Trondhjem, avertert 22. mai 1826, 30½ år gammel./S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Ein sein, men like hjarteleg takk til Kirsti, Knut og Steinar for spennande innlegg frå april!Opphavsspørsmålet til denne ætti synest vera løyst, men framleis er det eit stort spørsmål kvar det vart av skreddarmeister Jens (Olsen) Winjum og kona Johanna Westly? I 1865 døyper dei dotteri Johanna Jørgine i Bergen, men same året er Jens nemnd ta borgarskap so skreddar i Eivindvik (Gulen)! Eg finn dei ikkje nokon stad i 1865-teljingi, so kvar vart det av dei...?Eg er særdeles takksam for alle nye tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Øivind Thoresen

Hei LarsJeg har jobbet med en del med Winther familiene, og har ætte-greinen oppover, men det har kanskje du også? mvhØivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Winther ? - Var det mange som tok dette navnet uten at de var i slekt ? Jeg har en datter som er gift Winther og hoerer at det var en konsentrasjon av disse rundt Kristiansund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Steinar, Øivind og Helge for nye innlegg.Eg kan diverre ikkje svara på spørsmålet til Helge om utbreiingi av Winther-ætti.Til Øivind (innlegg #8): Problemet mitt er ikkje å føra Winther-ætti attende i tid, men derimot å finna ut KVAR DET VART AV Johanna Rebecca Westly og mannen, skreddarmeister Jens Winjum. Dei ser ut til å vera som ''sokke i jordi'' etter sommaren 1865...!?Eg er framleis svært interessert i tips om kvar denne greini av Winther-ætti kan ha gøymt seg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.