Gå til innhold
Arkivverket

[#58948] Lagnaden til 'Oluffa Larsine Knutsdtr.' Bunes, Moskenes. Lofoten


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Hei. Oluffa Larsine Knutsdtr. f 14.08.1859 på Bunes Foreldre Knut Andersen f 1836 Voss og Maren Lovise Hansdtr f 1836 i Hermannsdalen, Moskenes. Oluffa ble konfirmert i 1874 og deretter kan jeg ikke finne henne. Permanent bildelenke: Lenke MVH Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensenn

Hermannsdalen er omtalt i disse bøkeneDa tyskerne kom Herbjørn Jakobsen 2001 22Fredrik Myhre - bonde ved storhavet Herbjørn Jakobsen 1999 57Gå til ho Pauline Marit Lund Horseide/Anne Britt Schiøtz 1980 7Han Iver Johansen på Litj-jorda Jens Arne Gjertsen 1990 53Hermannsdalen Herbjørn Jakobsen 1985 18Jul på Yttersida Herbjørn Jakobsen 2000 7Til Hermannsdalen Alsing Wik 1987 63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Otto Tusen takk. Jeg skal på bibloteket å grave i nevnte 'Lofot bøker' At jeg ikke tenkte på Herbjørn Jakobsen, som er en slektning av meg. Kansje han har svaret? Flere hoder tenker bedre en ett. Tusen takk. Mvh. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensenn

Håper du finner noe. Har kona fra Reine og har faktens vært en tur i Hermannsdalen for mange mange år siden.Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Randi, Anne. Tusen takk. Jeg hadde nesten gitt opp håpet å finne Oluffa sin lagnad. Jeg tenkte ikke på Brønnøy, selv om jeg har sett at Brønnøy hadde vært nevnt i andre anledninger ved den slekta. Også takk til Otto som gå meg mange nyttige tips. MVH Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.