Gå til innhold
Arkivverket

[#58968] Skulle gjerne hatt dødsd. til Sten og Anngunne frå Strandv., Fusa(Os), Hord


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg veit at det er leite, leite som er tingen, men eg har leita utan resultat :-/Har nok ikkje halde ut lenge nok, og leita hardt nok, men dersom nokon tilfeldigvis har dei, hadde det vore glimrande!!Her er dei i 1801: LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Lurer på om dette kan være Steen og Angunne sin datter Inger? LenkeAlder, fødested og navn kan stemme. Kan foreldrene i så fall ha dødd i Fana?K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for respons :-))Ideen er god den, men desverre finn eg dei ikkje der heller(heldig at døde i Fana er registrert, og lagt ut her :-)Trur nok at dei har gøymt seg godt i Os (krk.)boka ein stad :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Gjerstad

I Ættebøkene for Fusa, Strandvik og Hålandsdal, Bd IV side 587 er dei begge nemd med familie,men ikkje dødsår. På side 598 Øvre Vågen,i same Bd. står det at Anngunne døde på Årbakka i Onarheim 1848.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk til dykk begge! Takk til Arne som refererar bygdeboka (mange år sidan eg hadde den på heimlån, så den vesle detaljen om Tysnes, har nok gått meg forbi).Og takk til Kristinn for engasjementet, eg får ta åra 'rundt', og sjå om det er feilskrive i b.b. eller kanskje ho er 'gløymt'.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Jepp! Fann Angunde Larsdtr. død 03.08.1842 'Aarbakka, i Onareims sogn'.Takk :-))Så var det 'berre' mannen igjen! Då må eg 'inn' i Ous boka igjen, slett ikkje så oversiktleg og grei som Tysnes!Men, gje opp, åneida!! :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk :-) Treng visst det, leita fra 1842 og nedover i Os boka til 1816, i Tysnes til 1829-30 utan resultat, skjønar ikkje dette heilt..Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Har du sett at de fikk en sønn Steen i 1803 i Os? Lenke (ca midt på venstre side). Da var Steen Jansen ihvertfall ikke død da... Får de flere barn etter det?Kristinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Vel, nå ble jo Steen født 28 november 1802, så Steen Jansen kan ikke ha vært død i februar 1802 hvis man skal være nøyaktig... Men ellers var jo Steen Jansen allerede nærmere 60 år ifølge FT1801, så man bør vel lete etter dødsfallet ganske langt ned i tid.Jeg finner datteren Angundas konfirmasjon i 1816 her Lenke (nederst, høyre side) - det står ikke at faren var død, men det gjør det jo heller ikke på noen av de andre i konf.listen. Har du sett andre konfirmasjoner på barna?K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

Det står ikke oppført flere barn etter 1803 i Os-soga. Ser at det er kommet til et annet gårdsnavn, skal sjekke der.(12)Mvh Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

I Os-soga s. 631, under Bergsvik, 'andre' står det: Sten Janson 1802-76, var bødker g.1834 Elisabet Olsdtr. Hammerhaug. Son Sten f. 1834 var skulehaldar, g. 1858 Andriette Jacobsdtr. Bøe i Os.Får ikke helt etternavnet til å stemme. Dette må da være Sten Stenson?Finner foreløpig ikke faren på samme sted.Mvh Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

På side 630 står: Kristoffer Larsson Korsnes f. Ø. Vågen 1777, Br. nr. 1 g.1816 Brita Stensdtr. N. Vågen, f. 1792, dtr. til Sten Janson N. Vågen, g. 1791 Angunna Larsdtr. Vestervig.Kan det hende at Sten Janson ikke er eier, men at han i 1819 bor på Bergsvaag på kår hos sin datter og svigersønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk til begge to, eg har fleire slike 'uløyste', kanskje du/de vil vera med på det og :-)))Ang. det med at fars/mors død vert bemerka, eg har sett litt forskjellig, men mest har det ikkje vore skrive noko om det, så eg trur ikkje det er noko merkje.Til det med at ho døydde på Tysnes, som de ser kan det sjå ut som at det var nærast tilfeldig, nr.3 frå øverst. LenkeMen eg trur at det var familie på eit eller anna vis.At det står Bergsvåg er nok ikkje usannsynleg, eg lurar på om kanskje Bergsvåg/Ø.Vågen/N.Vågen kan vera same stad, eller like ved kvarandre?Iallfall budde dottera og svigersonen på Bergsvåg i Strandvik/Fusa, eit(min 1xtipp)og kanskje fleire barnebarn av Sten og Angunde vart fødd der.Venleg helsing Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

Det med Bergsvaag/Ø.Vågen/ N. Vågen kan jeg sjekke i Norske Gardsbruk, men nå skal jeg på nattevakt.Gleder meg til å se om noen finner dødsåret til Sten til i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Skulle sagt 'god vakt' då, men det var litt seint no :-)Har mine tvil om at det vert noko løysing på dette inatt, men det er jo lov å håpa :-))Ang. Bergsvåg osv. ja det hadde vore greit å visst.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kom på det akkurat då eg posta innlegget, at eg kunne jo gå inn på 1801 og sjå.Og det er nok tre gardar, men er sikkert ganske nær kvarandre, i Strandvik, Fusa alle :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ser no (har gjerne sett det før, hugsar ikkje, eg har prøvt å finna dette paret i fleire år), at døde i Os ikkje er registrert etter 1808 og inntil 1816, eg finn iallfall ikkje dei bøkene.Han er kanskje død i den perioden, og då er det ikkje rart me ikkje finn han!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.