Gå til innhold
Arkivverket

[#59009] Hans Lie, amtsskulestyrar i Askim på slutten av 1800-talet - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Agnethe Eline Hansdotter Lie var fødd i Råde i Austfold 7.3.1876 (Lenke). Foreldri hennar var amtsskulelærar Hans Lie og kona Netta Marie Nilsdotter Gjestvang frå Kise i Nes på Hedmarken.Hans Lie skal sidan ha vore amtsskulestyrar i Askim, men eg finn ikkje fleire opplysningar om denne skulestyraren.Er det nokon som kjenner til dette namnet og som kan hjelpa meg finna ut:* Dato og stad for fødsli til Hans Lie?* Kven var foreldri hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for kjapt og godt svar. Me lyt vel tru du har funne rett kar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for nytt godt innlegg, som stadfester at Solveig fann rette mann! Kjempebra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.