Gå til innhold
Arkivverket

[#59014] Jens Carl Gabriel Aars (1851-1896), overrettssakførar i Christiania - huslyden?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jens Carl Gabriel Conradson Aars, fødd i Hammerfest 21.1.1851, voks dels opp i Hafslo i Sogn, men flytte i 1867 med far sin til Skoger. Han gifte seg i Christiania 6.2.1879 med Cecilie Petrine Olsdotter Gløersen frå Drammen, fødd på Bragernes 19.5.1854. Jens Aars vart student i 1870 og cand.jur. i 1875. Han tok til med sakførarverksemd i Skien, men flytte sidan til Christiania der han vart overrettssakførar. Jens døydde i Christiania 12.1.1896, medan Cecilie Aars døydde¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar? – etter 1920!)Dei fekk tre døtrer i lag:a. Petra Abigael Jensdotter Aars, fødd i Skien 30.11.1879,¤¤¤¤¤ (var i 1920 gift og hadde to døtrer og ein son, sistnemnde var avliden, men ingen namn er oppgjevneb. Margit Jensdotter Aars, fødd i Skien 25.5.1881,¤¤¤¤¤ (var i 1920 gift og hadde ein son, men ingen namn er oppgjevnec. Esther Agnes Lily, kjend som Lily Jensdotter Aars, fødd i Christiania 10.6.1886,¤¤¤¤¤ (var i 1920 journalist, ugift~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg er på leiting etter dødsfallet til mori Cecilie og fleire detaljar om dei tre døtrene og ektemakane deira. Er det nokon som kjenner til denne huslyden og som kan hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Noer

Cecilie døde 29/9 1933 i Stavern. Margit døde 9/6 1939 i Oslo. De øvrige har jeg ikke dødsdato til. Opplysninger fra boken 'Slekten Aars i Norge' utgitt i Oslo 1950. Petra gift i Fredriksvern 3/9 1900 med Ole Petter Brandt f i Frogn 25/11 1876, d i V. Aker 28/7 1940. Tre barn.Gift andre gang i Florenz 2/8 1919 med Giacomo de Nicola. Margit gift i Kristiania 3/9 1910 med Otto Groth. En sønn. Flere detaljer om familien har jeg i boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Norges militære embedsmenn 1929: Ole Peter Brandt, f. i Frogn 25-11-1876, sønn av godseier, cand.jur. J.C.Brandt og Ragna Huitfeldt. Eks. Krigsskolens øverste avd. 1899, premiærløitnant i Trondhjemske Brig. 1899, kaptein 1905, major 1911, avskjed 1918.Tjenestegjort som adj. ved 2. korps av Tr.hjemske Brig. 1899, ved Bergenske Brigader distr.intendantur 1900, adj. hos Generalintendanten 1905, distriktsintendant ved 3. Brigade 1911, ved 1. Brigade 1913.Eks.art. 1894, anneneks. 1895, studerte landbruk i Danmark 1895-96, gårdbruker i Aas 1916-24. Økonomiinspektør ved Medisinalvesenet fra 1924. Gift i Aas 30-2-1917 med Christine Johanne Aschehoug, f. i Fredrikstad 13-8-1885.Her er vielsen med Petra i 1902 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5936&idx_id=5936&uid=ny&idx_side=-362>Lenkeog Christine i 1917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Erik og Carsten for spennande og nyttige innlegg!Til Erik: I dernne ætteboki fopr Aars-ætti, står det noko om:* Dato og stad for dødsfallet til Jens' eldste bror, teologistudent Jacob Jonathan Aars, spm skal vera avliden i 1874?* Dato for vigsli (på Makawao, Hawaii) for Nils Emil Aars og Pernille ''Petra'' Berg?* Personopplysningar om Nils Emil Aars' dotter Emily Aars McDonald?* Dato og stad for dødsfallet til Pertra Caroline Fredrikke Aars Flood (1938?)?* Dato og stad for dødsfallet til mann hennar, Kjeld Emil Flood?Til Carsten:* Finn du noko om kvar Ole Peter Brandt og Petra budde, medan dei var gifte? Dei var først i Bergen, men kva sidan?* Og, kan du identifisera Otto Groth, mann til Margit? Eg ser i FT1900 ein tollkontrollør i Dramen med namn Johan Otto Emil Groth, fødd i Bodø 1866. Kan det vera han?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Noer

Hei Lars: Jacob Jonathan døde i Skoger 21/4 1874 (Født i Hammerfest 1849).Nils Emil Aars og Petra Berg giftet seg i 1885 på Maui, Sandwichøyene.Emily var født på Haiku, Maui 1887 og døde samme sted 15/12 1907.Petra døde i Drammen 29/8 1938. Og hennes mann Kjeld Emil døde også i Drammen 2/9 1937.Alle disse opplysningene ifølge slektsboken.Jeg tar gjerne flere oppslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Erik for interessante og nyttige opplysningar. Eg har vore i kontakt med etterkomarar på Hawaii og vil gjerne få retta på ein par detaljar:* Emilia ''Emily'' Aars var fødd i Kauai Co., HI 13.11.1885 og døydde på eit sjukehus i Honolulu, HI 5.1.1907. Ho var gift med J. A. McDonald, som eg diverre ikkje har funne ut noko meir om...Når det gjeld huslyden til Petra og Kjeld Flood, har eg eit par ekstra spørsmål:* Eg har fått oppgjeve at dei fekk fire born, Ragnhild, Conrad Aars, Jørgen Aal og Kjeld Aal. Men eg lurer på om det ikkje var minst ei dotter til, Eva?* Alt eg har på Jørgen Aal Flood er at han var fødd i Drammen 9.6.1887 og at han døydde 29.12.1956. Eg har ikkje noko om yrke, bustad eller giftarmål/born?* Kor mange søner/døtrer fekk Conrad Aars Flood og kona Sigrun?* Og endeleg, er det oppgjeve dato og stad for vigsli til Kjeld Aal Flood og Gunvor Andersen?Eg takkar på ny for kjemopefin hjelp med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Noer

Det står ikke mer om skotten MacDonald i boken.Angående barn til til Petra og Kjeld, så står bare fire nevnt. De du nevner.Jørgen Aall Flood ble født i Drammen 9/6 1883. Er året feil ? Han var ingeniør, men mistet ved et ulykkestilfelle det ene øyet mens han oppholdt seg i New York. Hjemme i Norge mistet han synet på det andre øyet, og gikk da inn for massasje, tok eksamen ved dr. Arbo's Fysikalske institutt og ble massør ved Drammens sykehus. Ugift.Om Conrad og Sigrun står det bare at de fikk tre barn.Kjeld Aall Flood og Gunvor Andersen giftet seg i Kristiania 29/12 1921.Hyggelig å være til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Litt fra Den norske hærs vernepliktige officerer, utgitt 1936: Flood, Conrad Aars, f. i Drammen 23-4-1886, sønn av kontorchef Kjeld Flood og Petra Karoline Fredrikke Aars. Artium ved Drammen Latinskole 1904. Eks. Krigsskolens ned.avd.inf.linje 1905. - Sek.lnt. 1905, premierløitnant 1914. Virkefelt: Treforedlingsindustrien. Idr.mrk. i gull. Gift 14-10-1911 med Sigrun Welhaven f. Woll. 3 døtre. Adr. Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.