Gå til innhold
Arkivverket

[#59045] Peter Andreas Edv. Munch (1810-1863) og kona Nathalie Charlotte Linaae - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peter Andreas Edvardson Munch, fødd kring 1810, kan henda i Danmark, døydde i 1863, truleg i Christiania, gifte seg med Nathalie Charlotte Linaae, som skal vera fødd i Larvik kring 1812.Eg leiter litt i blinde, men reknar med at einkvan i Brukarforum sit inne med kunnskap om denne ætti?* Kva yrke hadde Peter Andreas Munch i Christiania?* Kvar var Peter Andreas Munch fødd, og kvar voks han opp?* Og kvar var Nathalie Charlotte Linaae fødd, og kven var foreldri hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Iver for nyttig informasjon om Peter A. Munch og bakgrunnen hans. Då har eg fått svar på dei to første spørsmåli mine, og ved leiting i klokkarboki frå Larvik finn eg at Nathalie Charlotte Linaae var dotter av forvaltar Hans Linaae og kona Karen Fredrikke og fødd i Larvik 5.2.1812. Soleis er problemet mitt heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

To små spørsmål, siden jeg vet du driver mye med USA. Var den kjente norsk-amerikanske sosiologen Peter A Munch (1908-1984), etterkommer (Event. barne-barn) av ovenn. Peter A Munch ?Var ikke denne sosiologen sønn av Edvard Christopher Munch og Emma Nicoline Lindboe ? (Mulig jeg tar feil!)IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har ikkje noko svar på dette. Eg har søkt etter sosiologen i amerikanske folketeljingar, men finn ingen som høver. Var han fødd i Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Sosiologiprofessoren er registrert med disse data på FS: Peter MUNCH Birth Date:19 Dec 1908 Death Date: Jan 1984 State or Territory Where Number Was Issued: Minnesota.Men når Emma Munch reiser til sin mann (Edvard Christopher Munch) i USA i 1910 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=EMIOSLO&gardpostnr=213121&merk=213121#ovre>Lenke er det ingen 2-årig sønn som følger med. – Så jeg er sannelig ikke sikker på hvordan dette kan ha seg.For ordens skyld, - paret i 1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Flott ! – Og da kan man meed en gang fastslå at sosiologens foreldre var Peter Andreas Munch og Cathrine Elisabeth Bull. (NB: Feil spekulasjon i tidl.innlegg)Dåpen i Nes på Hedemarken i 1909 : Nr. 5 LenkeIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Disse to Peter Andreas Munch har felles opphav i Peter Munch og Christine Johansdatter Storm.To av dette parets sønner var (biskopen) Johan Storm Munch (1778-1832) og (stiftprosten) Edvard Storm Munch (1780-1847).Sistnevnte er far til Peter Andreas Munch (Historikeren og språkmannen), mens førstnevnte er oldefar til den norsk-amerikanske sosiologiprofessoren som ble brakt inn i innlegg 4, (der spekulasjonen om opphavet var bom)At disse to brødrene (som var født i Vågå) inngikk ekteskap med hver sin Hoffgaard-kvinne, Else Petronelle og Johanne Sophie er jo et artig poeng.Jo, - De var i slekt.IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Frederick Gram

Johan Storm Munch utga i 2000 boken 'MUNCH Familiebok 1686-2000', som bør kunne lånes på biblioteket. Her har historikeren P. A. Munch koden 1.6.8.1, mens sosiologen P.A.Munch har koden 1.6.7.8.6.5. Maleren Edvard Munch har koden 1.6.8.5.2. De er alle etterkommere av Peter Munch og Christine Storm. Ellers er Edvard, Johan Storm og Peter Andreas mye benyttede fornavn i Munch-slekten, og det er lett å gå seg vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.