Gå til innhold
Arkivverket

[#59065] Tyding av skrift


Gjest Geir Woll
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Forsøksvis: Christopher Nielsen Holmen, Tosten Olsen Stenvadet, Ole Arnesen Svabro, Arne Michels. Revset, Olea Tostensdtr Byerødegaard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Woll

Takk for hjelpen, Yngve! Det ser veldig fornuftig det du foreslår!Når det gjelder den første fadderen skal ikke det være Christopher Nielsen WESTRE Holmen? Uansett så er det kun en liten detalj!Når det gjelder den tredje fadderen som du skriver som: Ole Arnesen Svabro, så er nok Ole Arnesen OK. Men Svabro eller noe à la det har jeg aldri hørt om i Grue-distriktet!Har prøvd å vri hodet for å finne hva det kan være, men har p.t. ikke kommet opp med noe som er fornuftig og kan ligne utfra skrift!Har noen andre noe forslag istedetfor Svabro?Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Woll

Takk for det Sten!Jeg hadde Svinøre i tankene, men den bokstaven jeg (og også sannsynligvis Yngve) trodde var en - b - forvirret meg!Da anser vi tydingen som avsluttet dersom ingen andre har noen andre forslag!Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.