Gå til innhold
Arkivverket

[#59072] Christian Fredrik Fredrikson Tuchsen (1740-1781), kaptein i Vik eller Bergen?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christian Fredrik Fredrikson Tuchsen, fødd 11.4.1740, truleg i Vik i Sogn(?), skal vera avliden 25.9.1781, uvisst kvar... Han var son av major Fredrik Wilhelm Tuchsen og prestedotteri Karen Cathrine Andersdotter Daae frå Vik i Sogn.Christian gifte seg to gonger; den andre kona, som han gifte seg med 21.11.1776, heitte:Cathrine Elisabeth von der Lippe Olsdotter Hanning. Ho var fødd i Jølster 1759.Christian Fredrik og Cathrine Elisabeth fekk ei dotter:* Olava Marie Christiansdotter Tuchsen, oppgjeven fødd i Bergen 16.12.1777.MEN, det finst ikkje nokon Olava Marie Tuchsen fødd i Bergen på den tidi, so eg trur kjeldene ''lyg''!?Er det nokon med tilgjenge til OWENSTAD ellere eventuelt med lokal kunnskap som kan fortelja meg:* Kvar er Olava Marie Tuchsen fødd? Kan henda i Vik i Sogn?* Kvar BUDDE kaptein Christian Fredrik Tuchsen?* Kvar BUDDE foreldri til kaptein Christian Fredrik Tuchsen? Var dei òg busette i Vik?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Har lest litt i Hoprekstads Vik i Sogn, men har ikkje funne svar på spørsmåla dine der.Frå vigsla i 1764 til sonen Fredrik Wilhelm sin dåp i 1770 bur Christian Fr i Bergen; : LenkeSkal leita litt meir etter Nytt på Nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Friderich Wilhelm Von Tuchsen ble viet i Vik i Sogn 14.11.1736 med Jomfru Karen Daae. Se venstre side i kirkeboka. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid og Rune for fleire nyttige og spennande innlegg. Med dette skulle dei fleste opplysningane om denne huslyden vera på plass. Det er vel ikkje so godt å finna ut på kva gard i Vik desse folki budde, og om Olava Marie ogso VOKS OPP i Vik...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nei, det var tidl prest Michael Sundt Tuchsen (1742-1817) og kona Anna Harboe Frimann (1743-1831). Dei budde på Nyegaard i Måren, iflg Ættebok for Kyrkjebø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Fredrik Wilhelm skal jo være født i Bergen i 1703, så da kan han ikke være i Vik i 1701, beklager! Men jeg kan ikke finne han blandt døpte i Bergen ca 1703.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.