Gå til innhold
Arkivverket

[#59076] Johan Sigfried Johanson Cammermeyer - 1801 res.kap. til Fusa i Os - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johan Sigfried Johanson Cammermeyer var i 1801 residerande kapellan til Fusa i Os prestegjeld. Han var gift (Krosskyrkja Bergen 2.5.1787) med Anna Jochumine ....dotter Poppe. Mellom borni deira var:* Charlotte Louise Cammermeyer, fødd 1788.Er det nokon som sit med prestebiogarfiane og som kan fortelja meg:* Kvar budde Johan Sigfried Cammermeyer til ulike tidspunkt?* Kvar hadde Anna Jochumine Poppe opphavet sitt idfrå, og kven var foreldri hennar?* Og endeleg, kva dato og stad vart dotteri Charlotte Louise fødd eller døypt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune for perfekt innlegg! Eg var ikkje klar over at Lampe var digitalisert!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

Ellers var Johan Siegfried og Anna Jochummine var søskenbarn. Charlottes fødselsdata har jeg skrevet i ditt andre innlegg, men hun ble døpt 31 juli 1789 i Korskirken i Bergen i følge mine notater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

Jo, det er vel der jeg fant dåpen hennes, er noen år siden jeg jobba med den delen av slekta... Og jeg er dessverre ikke flink nok til å notere kilder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hege Sofie og Grethe for flotte innlegg. Eg var so forundra over at denne fødsli ikkje var innført hjå FamilySearch, men han er jo i originalen!Problemet er løyst!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.