Gå til innhold
Arkivverket

[#59077] Sokneprest Søren Hjelm Nilsson Friis (1781-1856) til Førde - lagnaden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Presteson frå Hafslo i Sogn, Søren Hjelm Nilsson Friis, fødd i Nedstrand 21.8.1781, døydde 26.5.1856 som (pensjonert?) sokneprest til Førde. Han gifte seg i Innvik 19.7.1810 med Charlotte Louise Johansdotter Cammermeyer, fødd 1788 (dato og stad ukjende), døydde ....?Kan nokon vera so god å leita fram biografiske opplysningar om dette parfolket, kva stillingar Søren hadde tril ulike tider og dessutan fødsels- og dødsopplysningar om kona Charlotte? Lampe har vel det meste...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Sakset fra en webside: Lenke Noe av teksten:Søren Hjelm Friis - Charlotte Louise Cammermeyer (1810) 1781 - 1856 d.1869 Farforeldre: Niels Friis (d.1814) - Birgitte Christine Hjelm (d.1820) Morforeldre: Johan Sigfried Cammermeyer (d.1849) - Anna Jochumine Poppe (d.1801) Oldeforeldre på farssida: Niels og Elisabeth, Søren og Gidsken Oldeforeldre på morssida: Johan Sebastian, Godsche Ewald Poppe og Charlotte Louise Cammermeyer. a) Johan Sebastian Cammermeyer Friis f.1811 b) Anna Cecilie Dorthea f.1813 c) Nikolai f.1815 d) Johan Sigfrid Cammermeyer Friis f.1817 e) Birgitte Christine f.1819 f) Jens Andreas f.1821 g) Marie Christine f.1822 h) Severine Charlotte f.1825 i) Jacob Pavels f.1827 j) Margrethe Bolette f.1828 k) Johanne Nikoline f.1833IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

Jeg har notert meg at Charlotte Louise ble født 27 juli 1789 i Bergen, hun og Søren giftet seg 19 juli 1810 i Innvik og hun døde 30 mars 1869 i Naustdal... Men har dessverre ikke kildene så du bør vel sjekke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

I følge sønnen Jacob Pavels Friis sine erindringer utgitt på Cammermeyers Boghandel var Søren sogneprest i Førde fra Jacob Pavels ble født i 1827 til sin død i 1856.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

I dagboken som Sørens far Niels Friis skrev (også utgitt av Cammermeyers Boghandel) står det at Charlotte døde 31 mars 1869, så det bør vel sjekkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune, Iver og Hege Sofie for kjempefine innlegg. Biografien hjå Lampe gav meg mange detaljar som eg etter fleire timer har ''sortert og kontrollert'', so eg tek til å få bra oversikt over denne huslyden. Eg vil komma attende med nokre heilt konkrete spørsmål som gjeld borni til Søren...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.