Gå til innhold
Arkivverket

[#59107] Brørne Lund frå Sund - sorenskrivarar - gifte med søstrene Friis - biografiar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Med alt dette hellet kring Friis-ætti freister eg dei to yngste Friis-søstrene som gidfte seg med kvar sin tvillingbror Lund frå Sund. Kanskje dei detaljane som manglar her, ogso kan fyllast ut:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Margretha Bolette Sørensdotter Friis, fødd 28.10.1828, døydde¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)Ho gifte seg i Førde 13.3.1856 med Hans Peter Andreasson Lund, fødd i Sund 9.5.1819. Han døydde i Christiania 2.5.1907.¤¤¤¤¤ (1856: politifullmektig Christiania – budde Christiania til kring 1860 – deretter i Namsos – sorenskrivar! – bustad? - nærare detaljar?)Dei fekk fem born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johanna Nicoline Sørensdotter Friis, fødd i Førde 30.3.1833, døydde i Christiania 23.6.1906. Ho gifte seg i Bergen 30.4.1858 med Andreas Dass Andreasson Lund, fødd i Sund 9.5.1819. Han døydde i Gjerpen¤¤¤¤¤ (dødsdato?)1903. Andreas Lund var overrettssakførar og sidan sorenskrivar, og han og Johanna budde¤¤¤¤¤ (Sarpsborg til kring 1870 – so i Tromsø – pensjonistar i Christiania! - nærare detaljar??)Dei fekk åtte born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips ogso her!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

Maren Bollette døde 30.7 1905 i Kristiania. Hans Peter Lund var politiassistent i Kristiania i 1845, politifullmektig 1851, sorenskriver i Namdalen 1860 og sorenskriver i Follo 1878, fikk avskjed i 1895.Johanne Nikoline døde 2.12 1906 i Kristiania. Andreas Lund var fra 1854 sakfører, fra 1859 var han politimester i Sarpsborg, 1867 sorenskriver i Tromsø, 1876 i Gjerpen med avskjed i 1895.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hege Sofie for spennande og nytige opplysningar:* Det ser ut til å vera konflikt kring dødsdatoen til Johanna Nicoline - 2.12.1906 eller 23.6.1906. Kanskje det let seg gjera å fina kyrkjebokinnførsli dersom me kjenner kyrkjesokni?* Eg lurer elles på kvar ein sorenskrivar i Follo kan ha butt på den tidi? Kan henda i Drøbak?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hege Sofie og Carsten for nye innlegg. No veit me den rette dødsdatoen til Johanne Nicoline!Eg sit no att med to spørsmål om desse Lund-brørne:* Dato og stad for dødsfallet til Andreas Dass Lund? Eg har fått oppgåve Gjerpen 1903, men der er han ikkje innført, og ikkje heller finn eg han i Treeinigheit i Christiania...!* So var det spørsmål om kvar sorenskrivaren i Follo hadde bustaden sin? I Drøbak eller i Ski eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.