Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Svevad

[#59120] Søker opplysninger om Kasper Janson

Recommended Posts

Gjest Nina Svevad

Søker opplysninger om Gustav Adolf Oskar Janson, innvandret fra Sverige, Venersborg, en eller annen gang i perioden 1870 - 1900 til Oslo. Han tok navnet Kasper Jansen, og ble gift med, tror jeg, Karen Kristoffersen, fra Grindbakken ved Woksen i Oslo. Kaser var min oldefar på morssiden. Han hadde flere barn, derav min bestfar som også Kasper. Alle opplysninger tas i mot med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Vet du når og hvor bestefaren din ble født?Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Jansson, Oskar Manf. 9/4 1874 i Frändefors, Älvsborgs län (Dalsland)Utvandrad 14/11 1900 från Björserud, Sundals-Ryr, Älvsborgs län (Dalsland) till NorgeKälla: Emibas emigrationsakt: Sundals-Ryr P 1900 041 Og i Sundals-ryr bor det en Janne Petersson f 1834. Å det er på plassen Björserud. Kona er Berta Olsdotter fra Sundals Ryr,Født 1836. Johanna Fredrika f 1871, Axel f 1872 også er det Oskar f 1874. Å på alle barna står fødestedet Sundals-Ryr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Vänersborg, Älvsborgs län (Västergötland) er jo i samme län

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Jansson, Axel Manf. 9/11 1872 i Frändefors, Älvsborgs län (Dalsland)Utvandrad 11/11 1900 från Björserud, Sundals-Ryr, Älvsborgs län (Dalsland) till NorgeKälla: Emibas emigrationsakt: Sundals-Ryr P 1900 038 Jansdotter, Johanna Fredrika Kvinnaf. 23/1 1871 i Sundals-Ryr, Älvsborgs län (Dalsland)Utvandrad 19/3 1893 från Björserud, Sundals-Ryr, Älvsborgs län (Dalsland) till NorgeKälla: Emibas emigrationsakt: Sundals-Ryr P 1893 011

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive