Gå til innhold
Arkivverket

[#59122] Inga Martine Olsen


Gjest Karl Johnny Sommer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl Johnny Sommer

Søker etter Inga Martine Olsen,født Eriksen i Skjeberg 1871.Hun var gift med Adolf Martin Olsen,født i Skjeberg 13 nov 1874. Han var i 1900 gårdsbestyrer,på gården Gjerhytten ,Ramberg jeløy.Adolf,dør i 1926.Det er Inga og hennes endelikt,jeg søker etter,har vært inne på dødsfall så langt jeg kommer på Moss land og bydistrikt uten hell. Kan noen hjelpe meg med dette? takknemlig for hjelp !Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Oliver Bråthen

Hei ! Dette er vel Inga Martine, født. 18.02.1871 og døpt. 10.04.1871 i Skjeberg. Far: Erik Jacobsen. Mor: Marte Kirstine Jensdatter. Foreldrenes bosted var: Rønild kasa. Funnet i Skjeberg kirkebok, bok I-8, 1869-1885, side 9, nr. 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Karl JohnnyEr det på de scannede kirkebøkene du har lett etter hennes dødsfall ? Om det er det, så kommer jeg noen få år lenger. Har her alle klokkerbøkene for Moss by og Land. By frem til 1937 og land til 1932. Kan komme noen år lenger i allefall for Moss by. Har også dødsfallprotkollene for Moss og de går frem til 1943. Skal ta en titt i morgen jeg, om det er de scannede bøkene du har lett i da.Hilsen Anne Lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjenNå har jeg sett gjennom bysognet t.o.m 1937 og landsognet t.o.m 1932 og kan desverre ikke finne henne.Hilsen anne lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karl Johnny Sommer

Hei Takk til deg Arild Oliver,navnet ditt virker kjent(Borge og Torsnes historielag)? Hei Anne Lena Takk for hjelpen så langt,det er på de scannede kirkebøkene jeg har letet.Har du tilgang til noe utenom disse , vil jeg være takknemlig om du tar deg bryet med å sjekke dette for meg. Mvh Karl Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Karl JohnnyJeg kommer nok heller ikke lenger enn det jeg skrev i innlegg 4, desverre.Vet ikke om kirkekontoret i Moss kan hjelpe. Det går an å forsøke å ringe dem. De pleier å være hjelpsomme. Men, det er jo ikke sikkert de sitter på noe materiale de kan slå opp i for deg.Hilsen Anne lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.