Gå til innhold
Arkivverket

[#59125] HO: Magnus Monsen Berg - gift 2 ggr. - lagnader?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Magnus Monsen Berg vart gift to goner i Bergen:1) i 1779 ([url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=87&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=4214&merk=4214#ovre>Lenke) med Karen Larsdtr. Deira born:i) Mogns Johan f, 1778 (Lenke), d. 1779 (Lenke)ii) dødfødd son, f. 1780 (Lenke)iii) Johan Knudsen f. 1782 (Lenke), d. 1782 (Lenke)- Når og kvar dø første kona hans?2) i 1786 (Lenke) med Berte Andersdtr. (ho er også skreven Olsdtr. ved et par av barnedåpane). Deira born:iv) Johan Wellingen, f. 1786 (Lenke), ###ukjend lagnad### (men kan dette vere han: Lenke, faren står då rett over)v) Nicolai Andreassen, f. 1787 (Lenke), ###ukjend lagnad###vi) Karen Maria, f. 1788 (Lenke), ###ukjend lagnad###vii) Mons Berg, f. 1792 (Lenke), ###ukjend lagnad###- Når og kvar dø andre kona hans?- Kvar vart av borna i andre ekteskapet?- Og til slutt, når og kvar dø Magnus Monsen Berg?Magnus M. Berg finn vi i FT1801: Lenke og i Undersøkelseskommisjonen 1804-05:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Karen Marie har jeg etterkommere av. Karen Marie ble gift i Bergen 24.7.1811 med Daniel Aanensson Emberland født 1782 på Emberland i Sveio og bosatt i Bergen.De fikk datteren Inger Marie i 1812 og sønnen Ånen i 1814. Vet du noe om hvor denne Magnus Monsson Berg kom fra? Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei og mange takk!Når det Magnus Monsson Berg trur eg han er son av Mons Andersen og Cornelsche Rasmusdtr. og døypt 22.10.1747 (DK). Grunnen til det er at ved første sonen sin dåp er Anne Marie Monsdtr. Berg fadder og det kan då vere søstera hans døypt 28.3.1745 (DK).Mons og Cornelsche vart gift 23.8.1744 (DK), men dei hadde båe vore gifte før. Her stopper det litt opp for meg foreløpig, har ikkje sjekka med kven dei var gifte eller om dei vart gifte seinare også...MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Inger Marie Danielsdtr. f.1812 ble gift 14.4.1834 med Nils Severin Petterson f.1808 i Bergen. Stor etterslekt. Ånen Danielson f.1814 ble gift 1843 med Anna Olsdtr. og i 1845 med Gunvor Olsdtr. og bosatt på Notland i Finnås. Han omkom på sjøen 13.12.1848 og ble ikke gjenfunnet. En del etterslekt. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk,Då 'treng' eg ikkje meir info om etterkommere til Karen M., men kvar vart det av dei andre borna til Magnus M. Berg?Og ein anna sak, som er grunnen til mi interesse for Magnus:- Ref. innlegg (6) i DA-debatt: Lenke. Eg søker altså far til denne Kari f. Øyjord/Ødejord. Eg trur det må vere M.M. Berg.Kommentar til denne?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.