Gå til innhold
Arkivverket

[#59129] Kirkeboka for Stjørdal døpte 1756-1780 utlagt?


Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Det er jo påstått at alle kirkebøker nå skal være utlagt på Digitalarkivet, men jeg kan ikke se at døpte i Stjørdal 1756-1780 er med for Stjørdal. Har jeg oversett noe? Jeg skulle gjerne ha funnet Elen Kirstina Halvorsdatter som døpt i 1773. Jeg har funnet henne tidligere på mikrofilm, men mangler dato og tidspunkt for dåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Er det virkelig ingen som kan svare meg her? Er det ingen planer om at døpte for Stjørdal 1756-1780 skal legges ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank H. Johansen

Det ser ut som denne boka har ligget ute en stund, ja.Synes forøvrig man skal gi de ansatte i Arkivverkt (som vel er de som vet hvordan planene er) litt mer enn 23 timer på å svare på et slikt spørsmål. Spesielt på søndager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja jeg må vel ha vært bortimot blind som ikke har sett den kronologiske listen før da, men saken var vel den at jeg så etter 'døpte' og det fant jeg jo ikke der. Takk for svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.