Gå til innhold
Arkivverket

[#59175] Kva dato vart Hans Olaij døypt? År 1805 Meløy/Rødøy, Nordl


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Tek med eit spørsmål til frå nokre år før, same prest.Dette er også høgre side, ganske langt nede nr.(?)10 Copulerede Arnt Melchersen Bradseth og Ana Christophersdtr. Lenke Er det å forstå slik at dei vart gift 19.11.1798?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Når det gjelder dåpen: Står der ikke 'kirkeaarets begynnelse'tro , og første s.? Da er det vel 1. søndag i advent året 1805,tipper jeg.På vielsen kom jeg fram til samme konklusjon som deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Stavne

Hei,Så langt jeg har tolket det er dåpen Dia 6te p. Trinit 1805, som ifølge Dage er 21 Juli.Den neste tidsangivelsen er Dia 8 p. TrinitKjenner du navn på Hans Olais besteforeldre?Mvh. Arnt Stavne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar! Hmm, dette vart vanskeleg :-) Forskjellige svar her, kven har rett? :-)Arnt:Nei, eg har ikkje namnet på dei her og no, men skal sjå om dei kanskje står oppført i eit slektshefte eg har. Det vert ikkje før i ettermiddag.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

Presten holdt gudstjeneste 2. hver søndag i Meløy kirke. Så Arnt har rett her. 5 og 7 trinit ble det holdt gudstjeneste i Rødøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Tusen takk til Michael Moum for oppklarande svar :-)Dette var jo to forskjellige år (1798 og 1805), men det betyr kanskje ingen ting?Til Arnt: eg har funne opplysningane om beste-olde-tippoldeforeldra til Hans Olai. Dersom du sender meg ein e-post, så kan eg senda det til deg? mastokk2alfakrøllonlinepunktumnoVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.