Gå til innhold
Arkivverket

[#59176] Oppslag i bygdebok for Grue


Gjest Geir Woll
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Woll

Jeg har tidligere hatt oppe noen temaer vedr. Grue, men ikke fått noe særlig respons!Prøver derfor om det kan være noen som evt. finner noe om disse personene i bygdebøkene for Grue!Jeg legger ut linkene til de aktuelle temaene!1. Stedet Snapa - [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=58989&sok=&nr=7&antinnlegg=1#anker>Lenke2. Stedet Rismoen under Enger vestre -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om du får 'dårlig responsen' denne gangen også så finnes jo sikkert disse bygdebøkene på Deichmann eller Nasjonalbiblioteket slik at du kan se i dem der, eller få lånt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

En syltynn teori: Lenke Magnus Snapa født 09.05.1910, sønn av Karl Amundsen og Emma Arnesen. De bor riktignok i Skulestadrønningen, men kan Karl Amundsen kanskje være bror av Anton Amundsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Woll

Takk for innspillene, Eva og Berit!ad #3:Det er riktig at det er denne familien som jeg bl.a. jobber med! Jeg har dog kontroll på de andre i denne familien!ad #4: Det er korrekt at Karl er bror til Anton.ad #5: Det er korrekt at Magnus er bror til Amund. MEN Øystein er SØNNESØNNEN til Amund og Solveig - altså ikke barnet!!Det jeg etterspør er altså konkrete opplysninger vedr. de nevnte personene i lenkene på #1.Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.