Gå til innhold
Arkivverket

[#59187] Bergens Adressekontors Efterretninger.


Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Dødsfall i Bergen 1765-1850 er ei meget god bok å ha.Men hvor befinner film av bladene seg idag og event. vil de bli digitalisert ? De inneholder jo endel mer en det som er avskrevet av A M Wiesener.Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Nemnde avis finst som originale innbundne årgangar på Bergen off. bibliotek (eg fekk sjå i ein og taka kopi av nokre sider hin dagen). Fleire årgangar, kan hende alle, er òg filma - og ligg då i alle høve hjå NB i Mo i Rana. Eg har i dag tinga ein årgang på film, men ikkje fått svar om den finst. Men det eg veit er at årgangane 1848-49 finst på film, for dei har eg tidlegare hatt her i Arendal - og dei meiner eg kom frå Mo i Rana. Men eg vil tru B.o.B òg har kopi av filmane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hallo Bjørn og takk for svar. Visste ikke at biblioteket hadde de.Får ta en tur dit og lete litt. Ellers vet jeg at de er på UB. Der har jeg tittet litt i noen eks. Men det skulle vert kjekt å ha de lett tilgjengelig på DA.I mange tilfelle inneholder de jo etterkommerne. Håper noen kan 'pusje' litt på slik at de blir tilgjengelig på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Til orientering fekk eg i går vita at årgang 1808 ikkje er filma, men at NB kan gjera det innan 2-3 veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Yngve Nedrebø

Jeg liker ikke å vente, så vi fikk låne Bergen offentlige biblioteks eksemplar av 1808-årgangen, skannet den, og har lagt den ut her:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.