Gå til innhold
Arkivverket

[#59194] Caspar Nelson f.1853 i Noreg - til USA 1873


Gjest Per S. Nestande
 Del

Recommended Posts

Gjest Per S. Nestande

Frå ein amerikansk slektning har eg fått spørsmål om opphavet til Caspar Nelson. Etter informasjonen på dødsattesten hans (innskanna versjon er forsøkt vedlagt) var han fødd i Noreg 24 juni 1853 og foreldra skal vere Mary og Christian Nelson. Oldebarnet opplyser at det opphavlege familienamnet frå Noreg skal ha vore Sherose, men det må tilfelle ha endra seg mykje på veg over havet. Oldebarnet har også notert at Caspar var fødd i Christiania, men er usikker på om denne informasjonen er korrekt.Caspar utvandra visstnok til USA i 1873 og vart i 1880 gift med Olea Amundsdotter som var fødd på Fosseid i Hof, Hedmark i 1859 (jf. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=f60424&gardpostnr=231&personpostnr=1107&merk=1107#ovre>Lenke)Eg har prøvd å finne ein passande kandidat i 1865-teljinga, men har ikkje funne nokon som eg synes høver.Det finst (minst) ein aktuell Caspar Nelson i 1880-teljinga for Wisconsin (busett i Brunsvic, Eau Claire county), men ut i frå informasjonen eg har kan eg ikkje seie om det er den same - alderen er i tilfelle ikkje rett Lenke.Det finst også to ektepar Christian og Mary Nelson i delstaten i 1880 (i Arena, Iowa County Lenke og Lisbon, Juneau County

bilete4734.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I census 1900 finner jeg en norskfødt enkemann med tre barn, Casper Stenoset i York twp. i Green County i Wisconsin. Han er født i mai 1852 og sies å ha innvandret i 1852, og ha bodd i USA i 48 år. Dette må da være 'vår mann'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Her er familien i census 1900, Wisconsin, Trempealeau county, Hale township. Han sies å være født i juni 1854 og innvandret 1873:

bilete4739.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

SheroseHøres jo ut som Skjærås.....Skjæråsen er en plass i Trysil blant annet ... men fant ingen Casper døpt der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Protokoll: V.Toten Mini A7Side: 183Nr: 88År: 1867Kirke: KOLBOKonfirmasjon dato: 13.10.1867Konfirmant: EMIL KASPAR CHRISTENSENBosted: SKJØLAASFødested SAND, HURDALENFødt: 25.06.1852Far: GDF. CHRISTEN NILSENMor: CATHRINE OLSDATTER Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per S. Nestande

Takk for alle svar! Det verkar som Emil Kaspar er rett kandidat jamvel om mora heiter Cathrine og ikkje Mary. Oldebarnet i USA er svært glad over responsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.