Gå til innhold
Arkivverket

[#59195] Lokalkunnskap om Askøy (Strømsnes?)


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Strømsnes ligger på østsiden av Askøy, kan si midt mellom Florvåg og Ask. Haugland er det to steder på Askøy; Norde Haugland og Hauland(shella).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

I 1900 var det disse bruk på Strømsnes:Strømsnes Gardnr. 4 Bruknr.1Strømsnes Østre Gardnr.4 Bruknr.11Strømsnes Østre Gardnr.Under 4 Bruknr.11Strømsnes Gardnr. Under 4 Bruknr.27 & 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her er ekteskapet og borna til foreldra henne (ho er nr. 10) - frå mitt Askøy-reg.:AS2035,0,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,Uk og Inderst,Skarholm,25,Pige,Rachel Bertine,Larsdatter,Hougland,Hougland,22 3/4,,,1311,1859AS2035,1,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Inderst,Anne Gjertine,2104,2805,1860AS2035,2,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Huusmand,Zacharias Martin,2906,2707,1862AS2035,3,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Huusmand,Axeline Karine,0604,0506,1865AS2035,4,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Husmand Hjemmedøbt 19/9,Lars,1909,1310,1867AS2035,5,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Huusmand,Gjertine Andrina,2106,1508,1869AS2035,6,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Huusmand Hjemmedøbt 23/12 døde,Gjertine Andrine,1612,,1871AS2035,7,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Husmand Hjemmedøbt 31/3,Gjertine Andrine,1402,2804,1872AS2035,8,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Husmand Fisker,Samson Berthin,0202,0504,1874AS2035,9,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Husmand Fisker Hj.døbt 02/11,Samson Berthin,2710,døde,1875AS2035,10,Sivert Andreas,Svendsen,Hougland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Husmand Fisker,Susanna Jørgine,1705,2406,1877AS2035,11,Sivert Andreas,Svendsen,Haugland,,,,,Rakel Bertine Larsdtr,,,,Husmand Hjemmedøbt 26/11,Sivert Andreas,1010,2512,1879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

I 1950 er det Salamon Sivertsen Hauge som er bruker i Kraavik, Søndre Haugland, nå er det gard nr 15 bruk nr 36. Han er vel en nevø av Susanna.Karl Karlsen er da et typisk Askøy-navn, -fra Vestsiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Dei bur i Kråvik (som er under Haugland) i ft1900: LenkeKråvik er etter det eg minnest det sørlegaste bruket under Haugland, mot Pollelvi og Kleppe-Juvik. Eg har sjølv bruk under Haugland. Men far hennar er frå Skarholmen, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hjerteleg takk for opplysningane, Arnfrid, Jan Frode og Bjørn! Ja, ein flott database, og dette er eit flott forum også!Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Det er ikkje ført inn faddere i KB, då Reinhard Severin vart døpt, men Karl Karlson var kanskje frå garden Ramsøy på Askøy. I FT 1900 bur det ein Karl Karlson som har broren Reinart på bnr. 4 under Gnr. 20 Ramsøy.Reinhard Severin vart seinare adoptert til garden Batalden i Kinn pr.gj..Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg vil ikkje utan vidare gå for den teorien om Ramsøy, sidan presten ikkje veit noko meir enn namnet på karen. Men sidan barnet vart sett bort, vil eg tru der finst meir papir om guten i arkiva etter t.d. fattigkommisjonen. Styresmaktene ville nok på fleire vis prøva finne ut kven denne KK var, og krevja han for oppfostringsbidrag. Vi er trass alt i 1918.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar, Bjørn! Du har nok heilt rett, eg var litt for kjapp der! :) Dessverrre fekk eg ikkje lenka til å fungere!Veit du om fattigkommisjon-arkivet er å finne på SAB?Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg ser at lenke nok var noko noko mellombels, men du finn ei skanna kyrkjebok for Askøy som heiter fødselsreg. Der finn du han under 1918.Kor fattigkomm. arkiv er, veit eg ikkje, men kan hende på interkommunalt arkiv. Vend deg til SAB, så får du vita det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Signe Marie Solheim

Hei Torbjørn, Eg veit ikkje kvifor du er interessert i denne mannen, men det hadde vore kjekt å komme i kontakt med deg, anten her eller på e-post, sidan eg er i slekt med Susanna, og lenge har prøvd å finna ut kvar sonen hennar vart av... Mvh Signe Marie Solheim sig-m@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.