Gå til innhold
Arkivverket

[#59203] Kristiansand beg. av 1800-tallet


Gjest Torill Solvang
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Solvang

Repslager Peder Tønnesen og Marthe Severine Hansdatter giftet seg 13-6-1826 i Kristiansand. Foreløpig har jeg bare klart å finne to barn: Tønnes f. 26-8-1830 og Bent f. 14-6-1832, begge i Kristiansand.Jeg syns det er rart at det gikk 4 år før det første barnet kom. Er det noen som kjenner til disse og kan si meg om de hadde flere barn? Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest Torill Solvang

Tusen takk! Det var raskt! Det er riktige personer også. Nå blir det lettere å finne dem i kirkeboka. Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Det er flere tråder her i forumet som vedrører de samme personene: 7325, 7832, 10288, 38245 og 47430 - alle startet av Torleif Odland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Av og til har en flaks på dette forumet Torill, dette er min kone sine 2 tippoldeforeldre, kom med din e-postadresse, så skal du få svar på alt både forann og bak Peder Tønnessen, og dermed hadde du max flaks denne gangen.Torleif Odlandtorl-o@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.