Gå til innhold
Arkivverket

[#59205] Arthur Odvar Engebretsen 15.03.1911,Oslo - Flere søsken?


Gjest Siw Sværholdt
 Del

Recommended Posts

Gjest Siw Sværholdt

Det er blitt meg fortalt at han skal ha flere halvsøsken og muligens også helsøsken. Her er hans dåp i Johannes kirke i Oslo 1911: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3489&idx_id=3489&uid=ny&idx_side=-130>LenkeHans foreldre giftet seg borgerlig i Oslo i 1922, har papirkopi av vielsen. Jeg har funnet to eldre halvbrødre i Bergen (hans mor var fra Bergen og var gift med en Johannesen som reiste fra henne til USA sammen med deres to felles sønner Anton og August)Han døde senere i USA.En yngre hel?bror av Arthur skal ha dødd ved å falle gjennom isen, og det skal også finnes to halvsøstre, Henny og Astrid (Astrid skal ha vært bosatt på Berget, Braastad). Disse 3 har jeg ikke funnet. Kan hende finnes det enda flere? Håper på hjelp. Se forøvrig også denne lenken der jeg etterlyser hans aner:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.