Gå til innhold
Arkivverket

[#59207] Hole i Hedmark? ( i 'Oversyn over namneindekserte kyrkjebøker ')


Gjest Frank H. Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Frank H. Johansen

Hei, i 'Oversyn over namneindekserte kyrkjebøker' er HOLE MINI I 1 1717-1765 oppført under et eget Hedmark-fylke som visst ikke er samme Hedmark-fylket som Løiten, Åmot og Stange ligger i :-)Det skal vel kanskje være Hole i Buskerud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Siden det er jeg som har laget dette navneregisteret tok jeg en kikk, og det ligger korrekt under Buskerud nå. Kanskje er det blitt rettet i løpet av dagen. Jeg så imidlertid en annen feil. Mine registre fra Aker mini 7 1734-48 for konfirmerte, viede og begravede har havnet under Aker mini 6 1732-1734.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Jeg ser at registeret jeg har laget for Aker mini 6 1732-1734 begravede er fjernet fra oversikten over registre. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Olav Holvik

Ser ut til at det har vært sammenblanding av filene her, men nå skal dataene fra Aker MINI 6 og 7 begge være på rett plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har sendt inn register Samnanger mini A1 1885-1901 døpte, men det ser ikke ut for at det er kommet med under Hordaland. Når jeg sjekker kommer det opp, men det ser ut for at det er kommet under Skedsmo Mini 10.Søker f.eks. etter barn med fornavn Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.