Gå til innhold
Arkivverket

[#59212] Etterkommere av Olga Benjaminsen f .05.01.1908, Rødøy, Nordland


Gjest Hanne Li
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Johansen

Jeg kjenner dessverre ikke Olgas etterkommere, men hvis du kontakter meg på jo-ajoha,krøllalfa,online.no, kan jeg sette deg i forbindelse med Olgas bror og hans datter. Jeg vet at de har kontakt med flere av Olgas barn. Med hilsen Jorunn Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Eg fann ei Olga f. same år/dato som 'di' Olga, men det er kanskje ikkje rett?Olga Grønnevik f.05.01.1908 d.22.01.1999 begr.28.01.1999 Gravsted Florø. Kommune Flora. Sogn Kinn.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg òg såg det, men det hender at heller ikkje etterkomarar hugsar dødsdatoen. Dessutan er det til god hjelp å ta kontakt med f.eks. skifteretten når ein ikkje har etterkomarane, då er det også 'kjekt å ha' dødsdato :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Li

Eg trudde ho va gift me ein Harald Pedersen, eg trur han e far te noen a barna etter det vi har hørt.Kan det fremdeles va samme dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ja det er samme dama.Du kan evt. kan ta kontakt pr. e-mail. Eg kjenner litt til desse folka.MVH Gisle, ghersvik@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.