Gå til innhold
Arkivverket

[#59242] Elisabeth Christine Hansdotter Schønsal, f. 1735, g. m. sokneprest Andreas Lind?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå det gamle tema #17620 står framleis ein del spørsmål uløyste, men for å skapa ei betre oversikt, ønskjer eg ta desse spørsmåli opp att i detalj:Andreas Alexanderson Lind (1733-1791), opphavleg frå Trondheim, men død som sokneprest til Hafslo i Sogn, gifte seg kring 1757 med:Elisabeth Christine Hansdotter Schønsal. Ho skal vera fødd ein eller annan stad i Danmark(?) kring 1735 og døydde som presteenkje i Hafslo der ho vart gravlagd 8.7.1819.Andreas Lind vart cand.theol. i 1757, og han og Elisabeth fekk to born før dei i 1762 døypte ei dotter i Trondheim:* Eline Ulrikke Lind, fødd kring 1758, uvisst kvar.* Christian Ulrik Lind, fødd kring 1760, uvisst kvar.Er det nokon som har detaljert kunnskap om denne huslyden og som kan hjelpa meg finna svar på følgjande spørsmål:* Dato og stad for fødsli/dåpen til Elisabeth Christine Schønsal?* Dato og stad for fødsli/dåpen til Eline Ulrikke Lind?* Dato og stad for fødsli/dåpen til Christian Ulrik Lind?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg! Kanskje heitte ho Else og ikkje Elisabeth? Kanskje dei eldste borni deira òg er fødde i København?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg har vært inne på DIS-Treff og der finner jeg opplysninger om at Andreas Alexandersen Lind var i Meldal i årene 1757-1777 (Per Nermo). I kirkeboka for Meldal finner jeg så - ganske pussig - en Christian Ulrik, døpt 1759, men han er sønn av korporal Fredrik Lind og Ane Maria (M står vel for mor), se høyre side, høyre kolonne - Sør-Trøndelag fylke, Meldal, Ministerialbok nr. 672A04 (1751-1775), Fødte og døpte 1759, side 202-203. Lenke. Kanskje familie??Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er det jeg finner i DIS-Treff:Elisabeth Christine Hansdotter Schønsal d.1801 Luster, Sogn og Fjordane 1762 Trondheim, Sør-Trøndelag 1777 Meldal, Sør-TrøndelagGift m. Andreas Alexanderson Lind f.1733-1762 Trondheim, Sør-Trøndelag ; d.1791 Luster, Sogn og Fjordane ; 1757-1777 Meldal, Sør-Trøndelag ;* Anna Martha Andreasdotter Lind d.1852 Molde, Møre og Romsdal ; f.1777 Meldal, Sør-Trøndelag ; 1813 Hafslo, Sogn og Fjordane ; 1818 Bergen, Hordaland ; 1800-1808 Luster, Sogn og Fjordane ; 1813 Solvorn, Sogn og Fjordane ;*Birgitta Andreasdotter Lind Andreas. f.1762 Trondheim, Sør-Trøndelag ; 1789-d.1825 Sogndal, Sogn og Fjordane ;*Johan Henrik Lind d.1819 Hjartdal, Telemark ; 1800 København, København, Danmark ;Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Det står jo også om ein Lind i Smøla Bygdebok II (Åshild Berg 1983) s. 222 ff. Men truleg vert dette på sida av temaet.Det var ein Christen Eriksson Lind frå Trondheim som ei tid åtte Edøygarden på Smøla. Han var g. m. Ellen Margrethe Svendsdotter Myhre f. 1708. Christen døydde alt i 1753, berre 41 år gammal medan enkja heldt ut lenge på Edøya. Ekteparet hadde m.a. ei dotter,Ingeborg. Ho var f. 1746 og vart i 1773 gift med diktarprest og seinare biskop i Bergen, Johan Nordahl Brun. Johan og Ingeborg vart gift i huset på Edøya og det skulle vera eit stort gilde den gongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.