Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Frank Roland

[#59245] Tyding av krikebok, Sigdal 23. januar 1752

Recommended Posts

Gjest Tor Weidling

Hei FrankDet er nok bare fadderne som er nevnt: Helge Knudsd Wadh, Berte Guulsd Langerud, Live Xtophersd tiener p Slette, Knud Ecken, Xsten RolstadKonas navn er heller ikke nevnt når hun ble introdusert, jf. samme høyre kolonne på samme side, 27. febr.Mvh Tor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Forsøker meg:Peder Ellingsen EckenEies B[arn]: Ragne. Fad: Helge Knudsen Wadh., Berte Guulsd. Langerud, Live Christophersd.Tjener p[å]Slette, Knud Ecken, Christen Rolstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Rettelse til (3): er selvfølgelig enig med alt i innlegg (2) inkl at det står Helge Knudsd. (IKKE Knudsen som jeg feilskrev)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Peder Ellingsen Echen-Eie (ca. 1710 - 1756) var enkemann da han giftet seg med enken Aase Baardsdatter Enterud i Holmen kirke 30. desember 1738. Lenkevennlig hilsen Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Ifølge opplysninger jeg har fått, var Åse Bårdsdatter første gang gift med Erik Torsteinsen (Enterud), som døde i 1737. De bodde på Vinnord da sønnen Torstein ble døpt i 1734. NB: har ikke finsjekket dette i kirkebøkene.vennlig hilsen Astrid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.