Gå til innhold
Arkivverket

[#59253] Ole Martinus Olsen, kirurg, gift Sogndal 1819 med Cathrine Birg. Foss - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Martinus Olsen, kirurg, gifte seg i Sogndal i Sogn 8.8.1819 med Cathrine Birgitte Jacobsdotter Foss, døypt i Sogndal 14.6.1792. Ei dotter vart døypt i Sogndal:* Johanna Cathrine Olsen, fødd i Sogndal 18.7.1819Huslyden ser ut til å ''forsvinna'' frå Sopgndal kort etter 1819, men kvar vart det av dei? Kanskje denne kirurgen let seg finna att i trykte kjelder?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Eg har notert at Cathrine Birgitte Jacobsdtr. døydde i 1864 i Herøy prestegjeld, Nordlands amt (Kjelde: 'Slægten Christie i Norge', s. 35), men ved leiting i skanna kyrkjebøker finn eg ikkje henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

fant dåpen til Agnes, 15 år i lenken i (4) og moren heter Johanne Catharine Edvardine Christie, så det kan vel ikke være den riktige Johanne Cathrine. LenkeSamtidig ser jeg at du Lars, har en debatt gående om nettopp denne slekten også, men der er vel kanskje ikke noen sammeheng. Det vet vel du Lars best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Arnfrid, (4): Det er Herøy i Nordland óg, men fordi du nemnde Herøy i Møre og Romsdal fann eg Kathrine Birgitte der. Ho døydde 24. okt. 1862:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten, Ottar og Arnfrid for nyttige og interessante innlegg. No har me fått på plass dødsfalli til både Ole Martin og Cathrine, men eg sit att med desse spørsmåli:* Dato og stad for FØDSLI (eller dåpen) til Ole Martin Olsen?* Fekk Ole Martin og Cathrine meir enn den eine dotteri fødd i Sogndal?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Ser av giftermålet i Sogndal at Ole Martin Olsen var kirurg fra Bergen. [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070515670344.jpg>LenkeOle var 36 år, f.ca. 1793, da han døde i Bergen i 1829.Kanskje litt på siden: Men se på dette giftermålet i Etne i Hordaland 28.12.1846. Bruden heter Johanne Cathrine Edvardine Christie Olsen, 27 år, f.ca. 1819. Står det ikke kirurg på hennes far, Ole Olsen?? - Hordaland fylke, Etne, Ministerialbok nr. A 7 (1831-1847), Ekteviede 1847, side 179. Lenke.Det var også jentas fulle navn da hun ble døpt i Sogndal i 1819! – jf. Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 9 (1809-1821), Kronologisk liste 1819, side 130. Lenke.Da er det Johanne vi finner her – Herøy 1865. Eldste datter heter Agnes, og da er nok det den jenta du fant døpt i Bergen, Arnfrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg lurer på, jeg, Arnfrid, om det muligens kan være den første kandidaten. Moren hans heter Johanne og da kan jo muligens Johanne Cathrine være oppkalt etter henne. Men så er det dette med Edvardine Christie... Så vidt jeg husker handlet et av temaene til Lars om en Edvard Christie. Men det kan også være en tilfeldighet.Hmmmm.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Eg har notert at Ole Martinius var fødd i Bergen 1790 (kjelde: 'Slægten Christie i Norge') og har som Arnfrid (12) funne Ole Martinius, f. 1792 som den mest aktuelle:LenkeNamnet til mora er Johanne, same namnet som dottera til Ole fekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

ja jeg nevner denne andre debatten i (5), men Lars har ikke kommentert det.Men det nok stemme, Grete, for sønne ble jo født i norddalen, iflg 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

og konen, Johannes dødsfall. Adressene variere mellom 18-132 til 18-135. LenkeBarna har altså blitt foreldreløse tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Arnfrid og Ottar for kjempeflotte innlegg. Eg er samd i at Ole Martinus, kyrkjetenarsonen frå Bergen, må vera den mest aktuelle kandidaten til ''vår'' Ole Martinus.Når det gjeld Christie-namnet, so vart Cathrina Birgitte Jacobsdotter Foss farlaus i ein alder av eitt år, og mori gifte seg att med Edvard Christie frå Sund, som soleis vart stefar til Cathrina...Eg ser med dette på problemstilingi kring Ole Martinus Olsen som løyst, men er det mogeleg å spora opphavet til far til Cathrina, Jacob Christopher Foss (sjå tema #59251)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.