Gå til innhold
Arkivverket

[#59260] Andrea Sophie Christensdotter Daae, prestedotter frå Jølster, fødd 1818 -lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Andrea Sophie Christensdotter Daae, fødd i Jølster 1.11.1818 som dotter av sokneprest Christen Ludvigson Daae og Elisabeth Marie Friis, skal vera avlidi i Bergen i 1848, men eg kan ikkje finna dødsfallet hennar.Er det nokon som sit inne med fleire opplysningar om denne jenta?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Sofie Bull

I Joh. Nordahl-Olsens bok om Friis slekten står det at hun ble født 11 januar (ikke 1.11 som du skriver), døde i Bergen og at hun som Carsten sier er begravet i Lindås. Hun var ugift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk tiol Carsten og Hege Sofie for oppklarande opplysningar om Andrea. Eg tok ein kikk på kyrkjebøkene for Jølster; eg fann ikkje dåpen til Andrea i januar 1818, men bøkene er ''uoversiktlege''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.