Gå til innhold
Arkivverket

[#59274] Hvor ble det av foreldrene til Anne Marie Johannesdatter Jondal f. 1887?


Gjest Siw Sværholdt
 Del

Recommended Posts

Gjest Siw Sværholdt

I FT for Askøy 1900 var Anne Marie fosterdatter i denne familien: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f01247&gardpostnr=600&personpostnr=5380&merk=5380#ovre>LenkeHer gifter moren hennes seg med en annen enn barnefaren da Anne Marie var 1 år gammel: LenkeFostermor er søster til Johannes Olsen Mundal.Hvor ble det av dette paret som gifter seg? De får sønnen Ole i Korskirken sogn, Bergen i 1889. Etter dette finner jeg dem ingen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

Ser ut til at de har forsvunnet i løse luften.Har gått gjennom skipslister og emigrasjonslister fra Bergen uten resultat.Er det noen gode detektiver som vil prøve seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Har prøvd å hjelpe deg å lete,men finner dem ikke i Bergen iallefall.Men-har funnet en som kan være den sønnen de fikk i 1889,Ole.Under 'Gravminner i Norge' på Dis-Norge finner jeg en Ole Mundal,født 21.07 1889,død i Oslo 1963 og gravlagt på Østre gravlund i Østre Aker sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Sværholdt

Tusen hjertelig takk AnneDet må være riktig person, fødselsdato og navn stemmer.Hmm, tenk at min mormor hadde en onkel (i Oslo?) helt til 1963. Jeg har aldi hørt om ham, så det er ikke sikkert hun var klar over det. Kanskje jeg bør utvide den videre letingen til områder øst for Bergen:-)Håper å finne foreldrene hans også.Mvh Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.