Gå til innhold
Arkivverket

[#59276] Noen som kjenner opphavet til Sara Frandsdatter Hummer født ca.1615?


Gjest Torkild Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torkild Knudsen

Er det noen som har kjennskap til Sara Frandsdatter Hummer f.ca.1615.Har sakset dette ifra tema 51962 hvor Sara Frandsdatter Hummer er en sentral person i diskusjonen:' Kirkebok for Øyer-Tretten, døde 1703: Den Ædle og velbiurdige Sl. Sara Frantsdtr. Hummer, hans ærværdigheds Sl. her Anders Cholds offerlefverske 88 aar gl.(side 45 trykt utgave)'Håper noen har kjennskap til slekten Hummer og kan bidra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkild Knudsen

Mange takk for tipset, skal se om jeg finner artikkelen. Ellers lurer jeg jo på om du, kanskje har noen formening om den antatte forbindelsen mellom Samuel Frandsen Bø, Sara Frandsdatter Hummer og Frands Nilsen Riiber. Da tenker jeg på diskusjonen hvor disse tre er sentrale personer i tema 51962.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Den eneste formeningen jeg har, er at disse spørsmålene antageligvis forlengst er avklart i den genealogiske litteraturen (tidsskriftene mv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.