Gå til innhold
Arkivverket

[#59306] Dagny Winge-Poulsson (1883-1965) - gift 1) Duval - gift 2) Brøgger - Christiania


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne huslyden budde 1900 i Waldemar thranesgate 4 i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Andreas Winge Paulsson hf g Agent v/ Handel? 1845 DrammenSally Bath Paulsson hm g Hustru 1852 FlekkefjordIda Henriette H. Paulsson d ug Expeditrise Ved Manufacturf.? 1875 KristianiaAagot Carstine Paulsson d ug Kasserske Ved Manufacturf.? 1881 TrondhjemDagny Andrea Winge Paulson d ug Datter 1883 TrondhjemFrøydis Paula Henriette Winge Paulson d ug Datter 1888 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dagny Andrea Winge-Poulsson, fødd i Trondheim 3.5.1883, gifte seg første gongen med ein person med namn DUVAL, og dei fekk ein son i lag. Eg veit ikkje kva som skjedde, men 13.12.1913 gifte Dagny seg att i Christiania med prestesonen grosserar Otto Nilsson Brøgger frå Hafslo i Sogn (1886-1947). Dei budde i Oslo og fekk ei dotter i lag.Eg har alle opplysningar eg treng om andre ekteskap, men er det nokon som dreg kjensel på namnet DUVAL og som kan fortelja meg noko om denne personen og ekteskapet hans med Dagny Winge-Poulsson?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I hvilken menighet i Kristiania giftet Dagny seg for andre gang? Eller var det borgerlig vigsel?Hvis hun bodde i Kristiania da hun var gift første gangen, kan det tenkes at Duval er registrert i adressebøkene og at det er mulig å finne ekteparet i de kommunale folketellingene for Kristiania som oppbevares i Byarkivet.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars!I adresseboka for Kristiania 1908 fant jeg en Henri Duval som var sekretær i Foss Smergelskivefabrikk. Han står oppført med adresse Schultz gate 18, og dette var i Fagerborg menighet. I Gravminner i Norge på DIS-Norges nettsider har jeg funnet et ektepar som heter Anne og Marcel Duval som er gravlagt i Fagerborg menighet. Marcel Duval var født i 1907, se disse lenkene: [url="http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=720790>Lenke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ein sein, men ikkje mindre, hjarteleg takk til Rune, Grethe og Kjell-Arne for spennande innlegg iom denne ætti.Eg har god tru på at Grethe kan ha funne den rette huslyden, men eg har gjennom dei siste travle dagane ikkje hatt høve til å sjekka dette nærmare ut. Dagny skal ha ein dotterson (gjennom Brøgger) som bur i Oslo, og han lyt eg freista finna...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.