Gå til innhold
Arkivverket

[#59324] Christiania Fødselsstiftelse


Gjest Inger J. Kristoffersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger J. Kristoffersen

En fødselsattest er utstedt fra Christiania Fødselsstiftelse i mai 1915, underskrevet og stemplet av presten O.A.Lindeman, Christiania. Fødsel og dåp fant sted i juli 1908. Er det mulig å finne dåpen i de skannede kirkebøkene, og hvor skal jeg i så fall lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Her er litt historikk fra Fødselsklinikken under Christiania sykehus :LenkeDu finner kanskje det du leter etter i Skannede Kirkebøker under Rikshospitalets dåpsbok 1908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger J. Kristoffersen

Tusen hjertelig takk! Her fikk jeg jo en hel del info om denne fødselsstiftelsen. Jeg trodde jeg hadde lett i alle kirkebøkene, men synes det er nesten uoverkommelig med alle disse mulighetene. Nå fant jeg imidlertid dåpen med det samme, og i tillegg all denne andre interessante tilleggsinformasjonen. Nok en gang; TUSEN TAKK!! Med hilsen Inger Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.