Gå til innhold
Arkivverket

[#59390] S&F: Ola Thomass. & Anne Colbeinsdtr. Nåra (Solund) - Deira opphav?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Anne Kolbeinsdtr. Nåra (Nornen) (1763-1824) gifte seg 5.7.1794 m. Ola Tommasson Steinsund (Steensund) (1766-1824). Dei fekk etter det eg kan sjå 4 born.Under garden Nåra i BB for Solund, S&F er det opplyst at ein Anfind Lassessen får barn - Anne Anfindsdtr. - med Anne Kolbeinsdtr. i 1792. Denne Anfind er nok identisk med han som er debattert her: Lenke.- Men kvar kom Ola og Anne opphaveleg frå?MVH Gisle

bilete4791.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Vielsen 5 juli 1794, mellom Ola Thomassen og Anna Colbeinsdatter: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223836879&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke Kan dette være den Anna Colbeinsdatter som ble gift med Ola Thomassen? Hun er døpt 29 nov 1763,Gulen.Faren heter Colbejn Qvernøen :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk!Skal sjekke dette sporet.Men kva med Ola Thomasson? Kan oppkallinga av borna gi noko svar/indikasjon på foreldra sine navn?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Fant Ole Thomasen og Anna Colbeinsdatter på tellingen 1801.De bor på Norren i Eivindvig: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f11411&gardpostnr=159#nedre>LenkePå FS fant jeg en Ole Thomasen,døpt 1 sept 1865. Han er født på NORUM,Sogn og Fjordane.Foreldre er Thommes Olsen og Synneve Bendtsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Har oppdaget nå at navnet Norum ikke er gårdsnavn,men soknet Norum i Sogndal,Sogn og Fjordane. Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Her er foreldrene til den Ole Thomassen jeg fant dåpen på(innlegg 4),på gården Nordnæss i Norums sokn: LenkeAnn-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

No har eg leita litt rundt i BB for Solund, Gulen og Askvoll og funne litt info der.##Solund BB, Utvær##Bertel Olsen var g. 1760 m. Syri (Syrine?) Halvardsdtr. L- Kvernøy. Han er førd i mil. rulle 1748, 14 år, f. 1734. Men dei er ikkje nemnde meir under Utvær.##Gulen BB, Litle Kvernøy##Sygni Halvardsdtr. 'Lille Qvernøen' vart g. I. 13/7 1760 m. Bertel Olsson Utvær, men han døydde like etter bryllaupet, og Sygni g. seg II. 11/7 1761 m. Kolbein Indrevær. Dei flytte bort etter nokre fåe år.(Eg finn ikkje Kolbein nemnd under Indrevær i Solund BB)##Askvoll BB, Øvre Grov##Kolbein Olsson Lervåg, d. 1785, 56 år. Br. 1756-81, g. I. 1751 m. Barbro Isaksdtr. Grov, d. 1759. g. II. 1760 Synneve Halvardsdtr., g. 1774 Kari Larsdtr. England, f. 1750.(Ingen Anne er nemnd der, men dette må vere same Kolbein som er nemnd både under Utvær og Kvernøy)*******Og Syri/Syrine/Sygni/Synneve er vel same dama? Kanskje ho er den Sygni Halvardsdtr. f. 1738 Molde i Gulen? Mora er Ragnille, men forrige kona til faren heitte Sygni Olsdtr.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Bertel Olsson nemnd under Utvær er nok den same som vart døypt under Sørevåg / Hjønnevåg Søndre i 1737 av fld. Ole Olsson Utvær og Mari Larsdtr. Hjønnevåg-S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.