Gå til innhold
Arkivverket

[#59404] even evensen fra telemarken født 1870- må jeg gi opp?


Gjest Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Lunde

Jer er veldig usikker her, men tror det kan stå: 'Hans Engebrigss. og Kirstentse Christensd. Hf. under Hørstad.' Hennes navn er jeg mest usikker på, men det står i hvert fall Krist... Hf. betyr vel husmannsfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Takket være din tyding fant jeg ut at det var feil Karen jeg hadde igår. Nå har jeg funnet og fått bekreftet rett dame og holder på å følge henne bakover, og her trenger jeg virkelig hjelp til å tyde! Beret nr. 38. Min Beret er født heromkring(1801-02) og har far Christian.Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

'Hund 3. Oct. 16 Tririt, Lars Johanesen og Berte Syversd. Skil...ens. datter Berte'. Ingen Kristian/Christian her. Jeg går ut ifra at du er klar over at kirkebøkene er transkribert og ligger på Gjøvik og Toten Slektshistorielags sider http://www.slektshistorielaget.no/ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Nei det visste jeg ikke!Tusen takk, lærer litt hver dag! Dette er feil Beret da, så vet jeg det!Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.