Gå til innhold
Arkivverket

[#59441] Jens Peter Eriksen - tyding av navn på konen


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Lurer på om noen vil hjelpe meg med navnet på konen til Jens Peter. Ser at hun heter Anne men etternavn skjønner jeg ikke. Forstår heller ikke navnet på hennes far. De står som første ektepar på siden.LenkeMvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen!Nå kan jeg lete videre. Jeg har funnet 3 av ekteskapene til Jens Peter.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Er det noen som kan hjelpe meg med å si når Jens Peter giftet seg med Olalia Abrahamsdatter?? De fikk en datter Karen Emilie født 23.04.1875 i Eidanger.Olalia døde 09.01.1880 i Eidanger og da giftet Jens Peter seg med tvilling søsteren til Olalia, Anne Katrine Abrahamsdatter ( de ble født 25.08.1847 i Eidanger)- 25.11.1880 i Eidanger.Dersom noen klarer å hjelpe meg så ville jeg blitt kjempeglad.mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Sæterbø

Kan ikke lage lenke til FS. Men det er en Jens Peder Eriksen 26 år,og (Grina?)Olalia Abrahamsdatter,28 år.De ble viet 19.4.1875 i Helsingør,Fredriksborg i Danmark.Kan det være disse du leter etter? Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Hjertelig takk. Det er nok disse jeg leter etter for Olalia skal ha kommet fra Grina i Eidanger. Nå skjønner jeg hovrfor jeg ikke har funnet disse som gifte i Eidanger.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.