Gå til innhold
Arkivverket

[#59460] Inger Marie Graven f 1863 i Eid, Romsdal. Hvem var hennes far?


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Inger Maria Graven skal iflg FT for Bergen i 1875 være f. 1863 i Eid, Romsdal. her i 1875 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=f71301&gardpostnr=24417&merk=24417#ovre>LenkeJeg antar at Henriette Opsahl er hennes mor, men hun er ikke oppført sammen med henne i 1865, hvor jeg forøvrig ikke finner henne i det hele.1885: LenkeI 1891 finner jeg denne som kan være en aktuell kandidat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Rettelse; Det er Margrete Elisabet Graven f. Opsahl i 1834 som er hennes mor, og hun dør i 1873. Familien bør da kunne finnes i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Har nok ikke gjort godt nok forarbeide her; fant mor og datter i 1865 Lenkeog da ser det ut for at vi skal til Grytten i Romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nå fant jeg dåpen i Grytten; Lenke Ser ut for at også faren, Lars Davidsen / Danielsen Graven er fra Bergen. Så da er det vel et Granvin-navn. Men jeg kan ikke finne dødsfallet til far Lars mellom 1863 og 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.