Gå til innhold
Arkivverket

[#59465] Fotballspillere fra 1930-tallet?


Gjest Are S. Gustavsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila Semming Hynne

HeiJeg kan via en tidligere Ballklubb-gutt bekrefte at det er et bilde av Ballklubben fra 1930-tallet.Har fått et par navn på to av dem. En av dem skal være Fritjof Bøe, som senere ble ordfører i Sandefjord på 1950-tallet. Den andre heter Andresen, og drev Hotel Kong Carl i Sandefjord. Vedkommende hadde også navn på en tredje, men min far husket ikke hva det var. Jeg kan foreløpig ikke si hvem av disse flotte karene som bærer disse navnene, men moren min skulle ta en ny tur å få skrevet det ned. Men det er jo ikke sikkert det er så aktuelt for deg nå.Hvis bildet kommer i avisen, kommer det nok fram hvem som er hvem:-)mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

I innlegg 4 lurte jeg på om noen av disse gutta kanskje kunne være med på bronselaget i 1936, kan det tenkes at noen av dem var representert der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Treff

Senere ordfører Fritjof Bøe står til venstre. Usikker på hvem av de som er Knut Andresen. Er sikker på at 'gamle' spillere fra Sandefjord Ballklubb kan navngi de fleste.Mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Jeg har sendt debatten over til Sandefjords Blad. Kanskje de tar identifiseringen som en sak? Avisene flommer jo ikke akkurat over av stoff på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

(31) Det er allerede etablert kontakt mellom Are, som eier tråden her, og Sandefjord Fotball (Sandefjord Ballklubb) og Sandefjord Blad.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Legger inn lenke ang. Torbjørn Svendsen (Klippen) f.1924. Se også på lenka der om Sandefjord Ballklubb, klubbens drakter. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.