Gå til innhold
Arkivverket

[#59498] MyHeritage


Gjest Ivar Fylling
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Det finst ein 'institusjon', [url="http://www.myheritage.com/>http://www.myheritage.com/ , som tilbyr alle(?) nettsider for å legge ut slektsdata.Eg ser imidlertid ingenting om sponsing eller betaling. Det gjer meg litt skeptisk. Dessuten er det 'vanskeleg' å finne 'moder-urlen'. Uansett klikk kjem eg til ei '.no'-adresse.Etter litt leiting fann eg at firmaet er israelsk,Headquarters Bnei Atarot (near Tel Aviv) Key people Gilad Japhet (CEO)spesielt kjent for effektiv algoritme for ansiktsgjenkjenning(!), og halve sponsinga er frå ACCEL/Exchange, amerikansk betalingsselskap,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Jeg tror jeg også har vært innom der, men jeg kan ikke helt innse hvorfor jeg skulle registrere meg og ta imot dette gratis(?) tilbudet.Hilsen Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Alvestad

Til info. De har både gratis og abonnementbasert alternativer. Ved gratis bruk kan man ha inntil 1000 personer pr slektstavle. Du kan imidlertid ha flere slektstavler per side, og også flere sider. Abonnementene deres koster $2.95, $4.95 og $9.95 per måned, og det er nok, i tillegg til annonsevisning for gratis brukere, måten de finansierer nettstedet på. Siden, programvaren og hendelsestekster finnes på vel 20 språk, og det er nok norsk innstilling for nettleseren din som tar deg til norsk adresse. Dette kan overstyres via språkvalg nederst på siden.Som ved alle andre 'samfunn på nett' er det uansett viktig å lese om hva en melder seg på, og ellers følge generelt nettvett.Her er personvernklausulen til myheritage.com : Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Utne

Eg ville vore skeptisk til dette. I alle fall skal du lese grundig gjennom kva du gjev deg inn på når du melder deg på tenesta. Google og Facebook er vel dei mest kjende nettstadene som har bygd seg milliarimperium på bidrag frå brukarane sine.For meg ser det ut som det er fleire enn nokon gong som prøver same strategi for å lage seg ei 'bissnis'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Min skepsis var ikkje retta mot bissnissen, men meir mot den store transnasjonale og strukturerte dataakkumuleringa, kombinert med 'oppfordringa' til fotosamling, med tilbudet om 'ansiktsgjenkjenning', mot eit kjendisgalleri. ('Face recognition', der sto granngiveleg det - eller las eg feil??) Det kan sjølsagt vere heilt uskyldig, leik og rein bissniss.Men sjølv om materialet kan skjermast for innsyn frå 'tredjepart', er det nødvendigvis ope for 'andrepart', og eg vil anta at det finst 'fjerdepartar', i Israel, USA og andre stader, som før eller seinare vil sjå ein potensiell verdi i dette materialet. Og datafirma er handelsvare.Eg har kome til at eg greier meg med mi private, primitive og sponsorfrie nettside. Og Digitalarkivet tilbyr det eg har behov for av kontaktflate på dette feltet! ivarfylling.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.