Gå til innhold
Arkivverket

[#59507] Moss første halvdel av 1800


Gjest Torill Solvang
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Solvang

Johan Andreas Ludvigsen Kalvik og Anne Cristine Brostrøm får en sønn, Johan Andreas, utenfor ekteskap den 14-2-1838 i Moss.Jeg finner ikke ut hvor Johan Ludvigsen kom fra, og hans foreldre. Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Lurer på om det ikke står yrke foran navnet hans her i klokkerboka (n° 37)- der står det bare Johan til fornavn: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Moss, Klokkerbok nr. I 1 (1835-1851), Fødte og døpte 1838, side 23. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7515&idx_id=7515&uid=ny&idx_side=-25>Lenke Permanent bildelenke: Lenke fra ministerialboka, her står det Johan Andreas og bagersvend, synest jeg (n° 37 her og): Kildeinformasjon: Østfold fylke, Moss, Ministerialbok nr. I 6 (1829-1844), Fødte og døpte 1838, side 59. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Solvang

Takk for tipset. Jeg fant ham innflyttet til Moss i 1838, og der stod det fødested Trondhjem.Så da starter den møysommelige prossessen å finne ham der. Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er innflytting til Moss i 1838: Permanent sidelenke: LenkeJohan Andreas Johannesen Kalvig, 24 1/2 år, bagersvend, Christiania, født i Tronhiem.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Det kan være denne, døpt i Vår Frue kirke 1813, nr. 61: Permanent sidelenke: LenkeJohan Andreas f. 9. juli med foreldre Johannes Kalvig og Karen Olsdtr. Vold.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.