Gå til innhold
Arkivverket

[#59510] Tyding av navn på far til Barbro


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Finnes det noen som kan hjelpe meg å si hva far til Barbro heter. De står som det første paret som blir gift på denne siden. (Se lenke) Lenkemvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Tja; kan det kanskje være Alv Thorsten Teigen? Jeg ser på linja under at der er en som antakelig heter Arne, og da ser A-en omtrent slik ut som i fornavnet, som jeg tyder som Alv. :)Hilsen Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk for hjelpen. Jeg forsøker å finne ut når Barbro var født, men så langt har jeg ikke lyktes.mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Eg les det som Iver Tostensen. Far til brudgommen heiter Tosten Iversen. Helsing Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Enig med innlegg 6, for brudens navn er da virkelig Barbro Olsdatter?vennlig hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Det var da brura det ble spurt om,ikke sant? Og da er jeg enig med Finn og Astrid,fant ei døpt 5 april 1847 som kan stemme:(nr.32)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk for hjelpen. Nå kan jeg lete videre etter min manns familie. Det var Barbro jeg skulle finne men jeg forstod ikke hva faren het og da ble da vanskelig å finne den rette Barbro. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.