Gå til innhold
Arkivverket
Gjest aud kristiansen

[#59512] Peder Nilsen, omstreifer

Recommended Posts

Gjest aud kristiansen

Er det noen som kan hjelpe meg å finne Peder Nilsen far til Hilda Karoline Pedersdstter født i Nannestad. Når Hilda gifter seg med Kristian i 1902 Aas kirkr i Vester Toten er han omstreifer og bor på Finstadeie.Jeg trur han er født på Hadeland,Gran i 1858?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Her er vielsen til Hilda og Kristian Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Det stod ved vielsen at hun var født 1880 i Nannestad, så da er det vel denne her Lenke Men du verden så vanskelig å lese!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Her her Hilda sin konfirmasjon i Aas 1894 Lenke Ser ut til at hun bor på en gård som heter Sivesin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Det er visst kona til Nils som er fra Østre Finstad Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest aud kristiansen

Tusen takk Knut men hm på Østre Finstad heter Nils Pedersen 1857 Far heter Peder Nilsen 1820 Jeg finner ingen sammenheng. Hildas komfirmasjon i Aas hadde jeg ikke da bodde hun på Vester Toten i 1894. Finner henne ikke i 1900 tellinga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Sandblost

Nei visst. Det er jeg som tar feil av Nils Pedersen og Peder Nilsen!Hva heter moren til Hilda? Johanne Karine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud kristiansen

Hun heter Johanne Karine Martinsdatter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.