Gå til innhold
Arkivverket

[#59533] Takk til debattforum


Gjest Sidsel Pihl Haugen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sidsel Pihl Haugen

Jeg har det siste halve året og vel så det utnyttet debattforum på det groveste, uten å yte noe til gjengjeld. Resultatet er at jeg nå har nådd et rimelig mål i kartleggingen av min fars forfedre og - mødre, riktignok bare 89 av 254 mulige, i 7 ledd bakover, med utgangspunkt i navnet Pihl.Dette hadde ikke vært mulig uten den utrolige assistansen fra mange hjelpere på debattforum, mange av dere om og om igjen. Jeg håper jeg en gang kan bistå andre.I den grad det kan ha noe interesse, legger jeg her ved en hjemmelaget tabell med mine funn. Jeg vet ikke om den blir lesbar, men håper det beste. Tabellen inngår i et lite, hjemmelaget hefte med utdypende opplysninger om søkene, - og litt til, til min familie.Mange takk og hilsener fra Sidsel Pihl Haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Veldig artig og brukbart å lese når vi trykker på forstørrelsesikon.Hyggelig tilbakemelding.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Om du skulle mangle opplysninger om Nils Mikkelsens 1689-1759 første ekteskap finner du dette her under vestfoldslekt: LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.